Tigerpote Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg vil gjerne ha ham med, med mannen er LITT skeptisk!
Expat Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Jeg håper iallefall at dere får den nye versjonen og ikke den gamle skidama Det kom ny film i fjor!
Gjest Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Vi så den på svangerskapskurs, og da var alles kjærester/ menn med også. Kjekt for dem å se den og
Svipa & lilleplutten Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Det var ingen menn med når jeg var å så den, men har man lyst har man vel lov Det er imidlertid en film man bør ha lyst til å se, så hvis mannen din helst vil slippe bør han vel kanskje få det
Tigerpote Skrevet 11. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2009 haha, han har IKKE lyst nei! Bare ser for meg dersom "alle" andre menn er med, slik jm sa de var på kontrollene, mannen min har ikke vært med på kontrollene. Så tenkte da at jeg skulle kline til og ta ham med dit (videoen vises utenfor kurset), men tror han vil bli veldig flau om det bare er ham som er mann der:p
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 jeg syntes det var veldig bra å ha samboeren med meg. pga da forsro han bedre hvorfor det var viktig osvosv og han kan evt hjelpe meg å huske når det er min tur å amme... syntes det er litt betryggende at vi er to om kunnskapen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå