Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Må søke om dette og lurer på om jeg feks kan jobbe 50% samtidig?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Då får du vell 50% rehabiliteringspenger...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Jeg vet ikke,det er jo derfor jeg lurer:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Jeg er 14:29 hehe Har du vært sykemeldt i 1 år? Og nå skal du tilbake i jobb? 50%?? Hvis det er sånn, så kan du jobbe 50% og få rehabiliteringspenger på resten (50%)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Ja,har vært sykm i et år nå,har ingen arbeidsgiver nå,men har kanskje funnet en jobb som jeg kan jobbe i 50%. Hva kreves av meg under denne perioden da? At jeg går til behandling selvsagt,men noe mer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå