Gå til innhold

Rehabiliteringspenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må søke om dette og lurer på om jeg feks kan jobbe 50% samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då får du vell 50% rehabiliteringspenger...

Skrevet

Jeg vet ikke,det er jo derfor jeg lurer:)

Skrevet

Jeg er 14:29

 

hehe

 

Har du vært sykemeldt i 1 år?

 

Og nå skal du tilbake i jobb? 50%??

 

Hvis det er sånn, så kan du jobbe 50% og få rehabiliteringspenger på resten (50%)

Skrevet

Ja,har vært sykm i et år nå,har ingen arbeidsgiver nå,men har kanskje funnet en jobb som jeg kan jobbe i 50%.

 

Hva kreves av meg under denne perioden da? At jeg går til behandling selvsagt,men noe mer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...