Gå til innhold

Trener du enda? Og hva trener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv i uke 31 og trener hver dag, men lurer litt på hvordan det går med dere andre. Noen som klarer å trene til termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt på noe som heter AktivGravid (.no) her i Bergen der vi trener helt gravidtilpasset. Ikke akkurat hardtrening, men med fysioterapeut så vi blir godt passet på! Jeg har en uke til termin og var der i går! De fleste på denne treningen er mye mindre gravid altså! Neste kurs beg 15/10.

Skrevet

Hei!

Her eg bur er det ikkje noko tilbod om trening til gravide, kun treningsrom på eiga ansvar. Eg har ikkje våre særleg aktiv i svangerskapet, men i sommar har eg bevega meg meir, no går eg lange kveldsturar, for eg har plutseleg fått mykje energi! Ein får nytte dei mulighetane ein har, eg merkar godt både på humøret og på vekta at kroppen trives med å vere i bevegelse når eg er i form til det:O)

Er 38+5 i dag:O)

Skrevet

jeg går på gravidsvømming 2 dager i uka og digger det!

Man kan tilpasse aktivitetsnivået til det man klarer og i vann blir kroppen så mye lettere :-)

De fleste som går der gjør det pga bekkenplager. Jeg har ikke plager med bekkenet men problemer med leddene generelt og det gjør vanntrening perfekt for meg.

Og treningen er lagt opp slik at man kan tilpasse aktivitetsnivået selv så man kan absolutt bli sliten av det ja :-)

Anbefales virkelig...

Skrevet

Jeg er 36+6 idag og har trent mellom fire seks ganger i uka hele svangerskapet. Gjør det fortsatt, men har på pulsklokke og holder meg under 160 i puls nå mot slutten. har også kuttet ut intervaller og sluttet å løpe rundt uke 31. Ellipse/stepmaskinen på SATS er en favoritt, svømmebassenget også. Pluss at det blir to halvtimer i uken med styrketreningen. Der trener jeg alt som før, men lettere verkter og ikke rette magemuskler. Merker at treningen gir meg energi, selv om jeg blir mye mer sliten nå på slutten. Så har jeg en dårlig dag er det best å komme seg på trening. Eller i det minste gå en tur med mannen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...