Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Bare ett spørsmål for å se kordan folk ville takla det. Ka ville du gjort om sønnen/jenta di kom heim i f,ek alder av 12-13 år å fortalte ho/han skulle ha unge?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Det er jo umulig å svare på. Men jeg tror jeg hadde blitt lei meg, sint og skuffet. Så har vi tatt det der i fra.. Abort er en fin ting da..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Hadde blitt kjempefortvila! I praksis er det jo vi som foreldrene til 12-åringen som hadde fått et til barn. En 12-åring klarer jo ikke ta seg av en baby. Hadde syntes det hadde vært grusomt...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 12-13? Er det fysisk mulig da? Da hadde jeg sikkert blitt rasende, men tatt til fornuft senere, og støttet henne i hva hun ville valgt. Det blir jo nesten som å få en unge til for den som hadde vært foreldre for denne jenta, og jeg vet ikke om jeg hadde taklet å bli kastet inn i den rollen akkuirat nå, men må man så må man. I bunn og grunn, hadde jeg hjulpet så godt jeg kunnel, slik at dattera mi hadde fått en utdannelse, og fått et grunnlag for livet mens det enda var tid for det.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Klart det er fysisk mulig.. Verdens yngste mor var 5
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 What??? Det er jo ikke mulig! Mensen når du er 5år?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Hun er et spesielt tilfelle da.. Het Mina ett eller annet.. søk på google.. du finner det der:p
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Shit! Ekkelt!!! Hvem var faren der da tro??? Hmmm....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Jeg har på følelsen at det er faren hennes som er faren.. Lina Medina var navnet:p
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 Sjekk her :-) http://no.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
Agehya Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 Jeg ville gitt ungen en god klem, og sagt at vi får ta det herfra. Jeg ville nok blitt skuffa og frustrert, men mest over meg selv. For jeg hadde nok tenkt at her har jeg ikke vært flink nok til å informere. Og så måtte vi funne ut hvilken vei vi skulle gå. Jeg krysser alt jeg kan krysse, og håper at det ikke kommer til å skje.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #12 Skrevet 11. september 2009 Ville ihvertfall oppfordra t abort. Fælt ja, men en 12 åring er et barn og det blir i praksis foreldrene til jenta eller gutten som må ta seg av barnet.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #13 Skrevet 11. september 2009 Abort ville nok vært det riktige i et slikt tilfelle, ja. En 12-åring er ikke i stand til å ha det fulle ansvaret for et barn alene, og hun ville i tillegg ikke fysisk sett være i stand til å bære fram et barn heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå