meg & to små vampyrer Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hei, vet at jeg kan spørre på tettinntil også, men spør her siden jeg er her nå. Har kjøpt et elastisk sjal til kolikkbarnet vårt og tester det ut nå. Har knytt henne i forskestilling på magen nå og det var bra. Og så kan jeg jo ta beina hennes utenfor sjalet også etterhvert som hun blir større. De vuggeknytingene fikk jeg ikke helt til, men kanskje dattera mi er for stor allerede... Tips til andre behagelige knytinger? Jenta mi er snart 6 uker og 5 kg ca.
LineBA Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Jeg brukte stort sett cradle til gutten min da han var på den størrelsen og slet med kolikk. Det hjalp godt, også var det deilig å få slappe av i armer og skuldre... Prøv deg litt frem, det tok litt tid før jeg fikk den ordentlig til selv:-D Ellers gjorde samboeren min noe kjempe-lurt: Han hang rett og slett kurven til Minsten opp i taket, slik at han kunne få skikkelig fart på gynginga! Det hjalp både på sliten liten gutt og på slitne foreldre! Ett stk solid O-krok og noen meter med tau + fire karabinkroker, så var det gjort:-) Hold ut hold ut - kolikken går over og da blir livet bra igjen for alle:-D Gode tanker i din retning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå