Gå til innhold

Billigste UL i Oslo/Akershus? noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skulle ta en ekstra UL for å se om alt står bra til, men gidder ikke bruke en formue på det. Noen som har tips om billige UL i Oslo eller Akershus???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heggelund i lillestrøm kosta vel 500 for et år siden, men kan IKKE anbefales!! Vi dro derfra med flere spørsmål enn det vi kom med, og det endte med at vi måtte ta en ny ul uken etter (et annet sted da selvfølgelig). Han stresser, svarer ikke på spørsmål, og forteller egentlig ingenting. Vi hadde mista, 12 uker på vei, men det klarte ikke han å se. Men vi skjønte selv ut av det vi så at det ikke var bra, så fikk ny ultralyd på sykehuset, der de sa at de kunne se det med det samme...

Så ikke dra til Heggelund selv om han kanskje er billigst. Han er ikke verdt pengene.

Skrevet

Tja, vet ikke om de er billigst men de er hvertfall veldig flinke. Sandvikaklinikken, koster 800,- for 3D. Da sjekker de alt som skal være og i tillegg får du fine bilder :)

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Jeg går fast til Heggelund på Åråsen og kan ikke si jeg deler oppfatningen til hun lenger opp her.. han hjalp meg med å bli gravid og er den beste gynekologen jeg har hatt. god tid har han også, svarer på alt mans pør om og strekker seg langt for å være tilgjengelig. Har du henvisning og frikort koster han 100 kr for ul :)

Skrevet

Vi har betalt 800 kr på Vinderen hellsestasjon i Oslo. Bilder og en liten filmsnutt:-) Gikk dit uke 12 og tenkte oss tilbake rundt uke 32 ( i tillegg til ordinær uke 18).Må bare se lillejenta igjen!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...