Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 lenge siden sist vi planlagte baby;) hadde sex mandags kveld, eggløsning skulle på rett komme onsdagen,men tirsdags kveld hadde eg el smerter.... hvor lenge lever sæden? hvor lang tid bruker sæden på å nå fram til egget? når en har el smerter er en bruktbar da? hvor lenge lever egget? hvor stor er sjangsene for at vi er gravid???
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 -Sæden kan leve i 5dager eller noe.. - om en har el smerter eller ikke, har vel ingenting å se på fruktbarheten.. annet enn med el smerter, så har man hvertfall el, og er da et steg nærmere baby. - er ikke synsk, så vet ikke hvor stor sjanse det er.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 mener eg har lest at et par i 20 årene har 20 prosent sjangse for å bli gravid i hver syklus....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 det blirspennende å se om du faktisk er gravid.)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Jeg kom frem til 16,87%, men mulig jeg avrundet litt annerledes enn deg i mellomregningen?? ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Jeg ville ikke ha gått ut ifra at det er så og så store sjanser. Noen blir gravide lett, andre må belage seg på å vente litt... Får håpe du er en av de heldige, lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Vi har hatt eggløsning akkurat på samme tid, så jeg venter i like mye spenning som du Lykke til til deg
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 Husk å oppdatere innlegget når du har tatt en test da, for dine nysgjerrige medsøstre:) Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 har mense smerter hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå