Gå til innhold

Noen middagstips en fredag??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt tom:) Noe som e godt! Elsker tilbehør, så kom gjerne m ideer der også:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Vi skal ha kjøttboller med rotstuing. Kjempegodt!

 

Lag kjøttbollene som vanlig, enten hjemmelagde eller ferdige.

 

Ha 2 ss margarin i en kjele, og smelt det. Ha over en pose (800 g) med lapskausblanding (frossen), bland godt. Ha i 2 ss hvetemel og rør det inn. Ha over 4 dl melk, og kok opp under omrøring. La koke i ca 8-10 min, og smak til med buljong (kan byttes med persille og salt). Kjempegodt og ganske kalorifattig=)

Skrevet

Nam! Va jo kjempe enkelt m da! Ikke nokke minus at det er kalorifattig heller da!

Kan jo brukes til mye den stuingen:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...