77modell Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Er helt tom:) Noe som e godt! Elsker tilbehør, så kom gjerne m ideer der også
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Vi skal ha kjøttboller med rotstuing. Kjempegodt! Lag kjøttbollene som vanlig, enten hjemmelagde eller ferdige. Ha 2 ss margarin i en kjele, og smelt det. Ha over en pose (800 g) med lapskausblanding (frossen), bland godt. Ha i 2 ss hvetemel og rør det inn. Ha over 4 dl melk, og kok opp under omrøring. La koke i ca 8-10 min, og smak til med buljong (kan byttes med persille og salt). Kjempegodt og ganske kalorifattig=)
77modell Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 Nam! Va jo kjempe enkelt m da! Ikke nokke minus at det er kalorifattig heller da! Kan jo brukes til mye den stuingen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå