Gå til innhold

Noen som har hatt festebløding?


Anbefalte innlegg

Skrevet

....er veldig usikker her nå!!

 

Hadde første dag, i siste mens 24 aug. Noen som skjønner seg litt på sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det med første ungen og den kom ca. 6-7 dager før IKM og varte kun noen få timer. Var bare litt blod på papiret.

Jeg husker fortsat at jeg tenkte: HVA blod? Men jeg kjenner jo jeg er gravid. Hva skjer?

 

Huff så forvirret jeg ble siden jeg kjente på kroppen at jeg mått ha blitt gravid den mnd. Og det stemte jo.

Kjente det på samme måte da jeg ble gravid andre gangen(1 uke før IKM) men hadde ikke noen festeblødning da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...