2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Dette lurer jeg fælt på. Må man liksom SKRAPE ut innholdet etterpå? Eller finnes det en fantastisk patent på disse ekle greiene?
Expat Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 ROTFL Nei huff og huff, det skulle ta seg ut... Fullammer du så kommer nr2 som en tynn gul suppe allikevel, det er knapt noe konsistens i det hele tatt. Når fast føde begynnes å inntas bruker man gjerne rispapir mot bleia, og da kan hele nr2'n tippes i toalettet. Så det er ikke så ille, helt sant! Om man ikke bruker rispapir kan man bare vrenge bleia nedi toalettskåla og skylle ned i vannstrømmen der så blir det meste borte i en fei.
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 Jeg forbeholder meg veldig skeptisk til hele konseptet:p Sjøl om jeg gjerne vil bruke de med tanke på miljøvennlighet og slikt..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 bruker rispapir eller bambus papir i bleien, som bæsjen fester seg på, så kastes rispapir med bæsj i do... ellers fungerer den akkurat som en vanlig bleie. Vi skal ha tøybleier :-)
Gjest Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Jeg har flere venninner som bruker tøybleier til sine små, og alle er veldig fornøyde. Litt uvant i starten før man blir vant med det, så er det like greit som engangsbleier, og ikke minst mye bedre for miljøet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå