ippemo får augustbaby Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Noen som vet hva det koster? Blir gal av disse gratisprogrammene på nett, jeg vil ha noe skikkelig! Er det noen som har Photoshop her?
Lea Laus Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 http://www.pricerunner.se/sp/photoshop.html Den nyeste versjonen er cs4 men du kan jo også gjøre som dvd-jon og laste det ned fra nettet, bare å lete litt rundt.
Lea Laus Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 HVis ikke du virkelig trenger det hadde jeg ikke brukt så mange tusen hvertfall..
frøet76 Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Har det ikke selv, men leste i "digital foto" nr.4-09 at det koster rundt 850 kr for det beste. (Adobe Photoshop Elements 7) Kunne tenkt meg det selv, men har foreløpig ikke råd. Har et program som fulgte med kameraet mitt( Canon EOS 5OOD). Det er ok, men jeg har fått med meg at det mangler noen funksjoner som fins på Photoshop. Fins det noe gratis på nettet, så hadde det vært ok....
Lea Laus Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Tror nok ikke det er "the real deal" for å si det sånn. Må fort ut med en del tusenlapper for å få photoshop. Elements er ikke det samme som photoshop. Se adobe.no for mer informasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå