_ThEoMaMmA_ Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 jeg har slitt med bakkenløsning siden uke 15, er nå 37+2 i dag...symfysesmerter er det jeg ar hatt...det har vært utrolig vondt hver eneste dag, nesten ikke klart å snu meg i senga eller reise meg etter jeg har sittet en stund osv...nå er det plutselig myyye bedre...merkelig...kan det være at hodet har festet seg så bekkenet blir mer stabilt??jeg trodde dette bare kom til å bli værre og værre jo tyngre babyen ble jeg...jaja, utrolig godt å ikke ha så vondt hvertfall:)
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Jeg har også hatt bekkenvondt men det har vært mye bedre de siste dagene. Jordmor mente det kunne ha noe med at kroppen skiller ut edorfiner når fødselen nermer seg... Jeg har en uke igjen til termin.
AmExx Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Sikkert hodet som har festa seg ja! Heldige du!!! Går å venter på det samme. Sist festa hodet seg en mnd før fødsel, og det var godt å kunen kaste krykker å slippe den værste smerten:)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Jah,samme opplevde jeg med første min. Jeg gikk på krykker siste 2-3 månedene....Helt til hodet festet seg. Da holdt det med en i ny og ne. Veldig deilig. Det er hodet som stabiliserer bekkenet når det fester seg. Men husk, når småen er ute så er du rimelig vaklevoren igjen en stund,så ta med deg krykkene på sykehuset, du kan få bruk for dem dagen derpå. Lykke til kjempemasse!
Kongeørna Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Tja, det er ikke umulig hodet har festa seg, men også hos meg har bekkenplagene forsvunnet plutselig. Jeg var ille plaget i de to første svangerskapene, og denne gangen kom smertene krypende i uke 17-18. I uke 24-28 var jeg veldig plaget, men så ble de plutselig borte. Nå er jeg stiv i bekkenet hvis jeg har sittet lenge, eller gått en lang tur, men set er bare for korte perioder. Veldig rart, men jeg er veldig glad for det! Godt at vi er flere som slipper unna bekkenvondten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå