Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Det er ikke noe vits i å registrere det noe sted. En blir regnet for samboere dersom man har hatt samme adresse registrert i folkeregisteret i minst to år. Hvorfor vil du registrere det? Anbefaler heller at paret skriver samboerkontrakt og gjensidig testamente og får dette tinglyst. Husk vitner og at de ikke kan være i familie med dere.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 fordi jeg har blitt sambor med barnefar. Jeg mottar bostøtte og overgangstønad hos nav. Jeg var hos nav og sagt ifra, men har enda ikke vært hos husbanken. tenkte kanskje hvis det blir registreret så kunne de automatisk stoppe de støttene.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Tror du kommer lenger med å sende de et brev :-) Så har du ditt på det rene, du har sagt i fra, så får de ordne opp i sitt tempo. Husk å ta kopi av brevet du sender.
Gjest ->>- Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Folkeregisteret. Om dere begge er registrert på samme adresse anses dere som samboere.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Dette har jeg gjort, men da jeg ringte dem får å se om de har registrert det så sa de at vi ikke var registrert som sambor. Jeg ba dem å gjøre det, men vet ikke om det er der alt skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå