Gå til innhold

Pris på brukt vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere kjøpt, og i så fall hva ville dere betalt, for en 2001 Teutonia kombivogn? Den ser helt ok ut etter å ha vært brukt av to barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke gitt mer enn 750,-.

Jeg hadde nok ikke kjøpt den.

Klarer knapt å huske, men Teutonia var vel ikke så voldsomt fine eller med særlig kvalitet på den tiden.

Det var ikke min stil da, og er det ikke noe særlig nå, så det er hovedgrunnen til at jeg ikke hadde kjøpt den. Stiller også litt mer krav til en vogn enn en Teutonia kan gi meg, uansett årsmodell.

Skrevet

Det er jo desverre slik med barnevogner at det ikke er som mye annet at man tar halv pris.. Barnevogner synker gjerne mer i verdi enn andre ting av en eller annen grunn?

Hvis vognen er fin etter bruk så kan du kanskje ta mellom kavrt og halv pris av ny pris? Eller så kan du jo be om bud;)

Jeg solgte min emmaljunga som var 1 år gammel-brukt til 1 barn og som ny til 2500,- Fikk ikke masse telefoner heller enda den var billig! Kostet over 7000 ny....

Skrevet

Med en unge på 8 mnd lurer jeg på hvor du har fått erfaringen din om Jeg lurer på hvor du Babyønske - Ble mamma 10.01.09 har fått ærfaringen din om Teutonia vongene fra når du bare har en babry på 8 mnd?

Og hvilken vogn har du?

Jeg har hatt 4 vogner så langt og de to siste av de er Teutonia vogner. Har hatt Teutonia Timmy og har nå Teutonia Prestige og har vært superfornøyd med de begge. Ingen problemer, lette, tar liten plass, og masse finnesser.

Men hvilken vogn som passer kommer ann på behovet den enkelte har. Om man har små eller store unger osv.

Men til deg HI.

Vognen er 8-9 år gammel så jeg er enig i at du ikke kan regne med å få mer enn 750 kr eller litt til.

Skrevet

Ble litt rot øverst der, men håper du forstår likevel.

Skrevet

Jeg har ikke så mye personlig erfaring med Teutonia nei.

Men jeg har:

Jobbet med barn(både som dagmamma og i barnehage)

Jeg har dels jobbet i bransjen

Jeg har søsken med barn

Jeg har annen familie/venner med barn

Så det går altså ann å danne seg en oppfatning av vogner om man ikke har barn selv. Og jeg har gjennom flere år derfor kommet fram til at Teutonia ikke har vogner som er noe for meg.

Jeg har mine krav, du har dine.

Jeg har Simo Duo til mitt barn. Den dekker mine kriterier og behov. Jeg vet også at mange ikke liker den, og da av de grunner jeg liker den for. Men de om det, og jeg om mitt. Jeg er fornøyd med den.

Jeg har interesse for vogner, ikke så mye at jeg vil kalle det vogndilla, men om det er områder Simo vognen ikke passer, f eks på reise, så har jeg ikke problem med å skaffe meg en vogn som passer til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...