Silja FullFres McQueen Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 http://silja22.blogspot.com/2009/09/dagens-outfit.html *fniser godt, barnslig som jeg er*
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. september 2009 Øyh, ser jo godt at dere er innom og ser, lov å legge igjen en kommentar oxo da! ;P
cherry coke Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Døh...en fotballskjorte?? Her viser Linni seg i bleie og nettingtruse..hadde du ikke noe mer spenstig?;-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2009 Hmm, jeg KUNNE jo tatt fotballskjorte og nettingtruse... Men nei... Høhø..
Gjest Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Ingen kommentar Og jeg fikk faktisk ikke til å kommenter bildet ditt,så derfor skrev jeg det her!
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2009 Hehehe Hmm, det var da rart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå