Gå til innhold

Dagens positive - hva sliter du IKKE med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i siste uka nå før termin, trenger å tenke positivt!

Heng deg på!

Jeg sover bra, har ikke bekkenløsning. Hurra!

Har ikke ødem og har ikke lagt på meg noe videre.

Har ikke høyt blodtrykk.

Hva har gått greit i din graviditet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så herlig!!

Er i topp form uten strekkmerker, ødem, bekkenløsning, åreknuter, sprengte blodkar, håravfall, uren hud, masse ekstra fett, ømme pupper, såre slimhinner, forstoppelse, rare lyster, oppkast, forandring av syn, opphovnet tannkjøtt, hemorider, tungpusthet, fødselsangst og sånn, ja hva heter det, når du ikke kan ligge på ryggen?

Har termin 28. september så jeg begynner å innse at jeg snart skal bli mamma for andre gang:-)

Skrevet

Denne var fin! Godt å tenke positivt! gutt06&09 du hadde jommen en lang liste over ting du ikke er plaget med! Så bra!!

Jeg sliter ikke med rare lyster, hemorider og fødselsangst! Weeee!!!!!

Skrevet

Denne var fin. Termin 30.sept.

Jeg sliter heldigvis ikke med bekkenet lenger, hemoroider, ikke mye strekkemerker(enda!!) og ikke sv.skapskløe. Og heller ikke fødselsangst selv om jeg overraskende nok har begynt å grue meg litt.. Er vel mest tilværelsen etterpå som mor jeg er spent på kanskje for jeg gleder meg veldig til å få ut vesla:-)

Ha en fin dag jenter!

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har en mann som har skaffet oss vaskehjelp så jeg slipper å irritre meg over det. Har store og forståelsesfulle barn som ordner seg selv de dagene det er litt tungt å stå opp fra sengen eller sofaen.

Har omtrent ikke ødem og vekten ser ut til å holde seg rimelig grei. Vi sliter heller ikke med dårlig økonomi:)

Skrevet

jeg har ikke ekstrem svangerskap kvalme , ikke håravfall, ikke bekkenløsning og sikkert mange andre plager som mange har som jeg slipper så alt i alt JEG ER KJEMPE HELDIG HURRA

Skrevet

Jeg har ingen hemoroider:) Hurra hurra!!

Ingen strekkmerker, fikk ikke det sist heller, så har troa på å slippe denne gangen også!

Ingen kvalme og ikke ødem!

Men ellers så er jeg rimelig handikappa da.. Litt godt å tenke på det man ikke har ja faktisk! Bra tråd!!

Ca en måned til fødsel:) Håper på fullmåneeffekt 4. oktober!! Og jeg gleder meg til å føde igjen:)

Skrevet

Hihi.. humøret er hvertfall forsatt bra!! Ikke så gæli med bekkenet heller, og egentlig er det meste bra, kan bare trekke fra halsbrann/gulpefølelse, ellers er livet helt ok! Og junior er så herlig om dagen, at jeg går jo stort sett bare og smiler! Termin om 13 dager!

Skrevet

Ikke strekkmerker;)

Ikke hemmoroider:)

Ikke kvalm lenger:)

8 dager til termin, så dette var en hyggelig tråd, kjenner jeg fokuserer veldig på alt som er kjiipt

Skrevet

Det var en fin tråd!

Jeg sover stort sett som en sten om natta, oppe og tisser max 1 gang, noen ganger ikke før morningen. Bekkenløsningen er så og si borte, det samme med halsbrannen. Er ganske lett i kroppen, og har ikke lagt på meg så mye, magen er heller ikke så stor denne gangen. Ingen strekkmerker og nesten ingen vonde kynnere. De andre 3 er endelig friske etter forkjølelser i tur og orden og er i barnehagen, så jeg kan sove når jeg vil på dagtid. Humøret er ganske så bra siden jeg får sove når jeg trenger det. Har ikke problemer med å hente de i barnehagen og gjøre ting sammen med dem på ettermiddagen, bortsett fra de lange turene og ablegøyene da. Det må pappan ta seg av.

Jeg er litt rar, for jeg har alltid likt best det siste trimester i svangerskapene. Får en slags indre ro og harmoni, og syns faktisk jeg er ganske så fin med den store magen:) Vet vel egentlig at det ikke stemmer med virkeligheten, men hva gjør vel det, når jeg syns jeg er fin selv...hihi.

Skrevet

Morsom tråd!

Termin 3.oktober.

Ikke strekkmerker:)

Ingen bekken- eller ryggproblemer:)

Ingen stor vektoppgang (kun 6 kg) :)

Spyfri på 3 dagen :)

Ingen fødselsangst- kun fødselsglede :)

Ingen problemer med mannen min :)

Ingen halsbrann :)

Og i dag er det sol ute og mannen min har bedt meg dra på shopping for han synes nå at jeg har for lite klær til de siste ukene :)

God helg!

Skrevet

Ja, hm:

*jeg har ikke lagt på meg stort den siste tiden

*jeg har veldig fint bt

*jeg har ca.1 i ødem, altså ikke så mye

*jeg har "perfekt" urin

*jeg kjenner ikke bekkenløsninga

*vekstkurven til babyen er flott

*hjertelyden til babyen er bra-så og si alltid 150 slag/min

*jeg nærmer meg målet-å føde

*jeg har 3 arbeidsdager igjen og så er det PERM:0)))))))))))))) fom neste lørdag

*kvisene mine forsvant

*håret er tykkere, neglene blankere og sterkere enn noen gang

*og sist, men absolutt ikke minst:ingen strekkmerker!

Skrevet

Herlig tråd!

Jeg har ingen ødem!

Jeg kan fortsatt trene daglig og gjør det med glede!

Jeg har ingen strekkmerker!

Jeg kan fortsatt kle på meg selv både sko og undertøy!

Jeg starter permisjonen på mandag!

Jeg har fått fint hår og etter at jeg begynte å drikke mye melk igjen har neglene jammen meg kommet til hektene også!

jeg har verdens beste mann!!

babyen har det helt fint!

Jeg har ikke bekkenløsning!

Skrevet

Dette går visst kjempebra det, jenter! Noen fler som ønsker å se lyst på det?

Skrevet

Er fortsatt 4 uker igjen til min termin da;)

Dette har gått greit:

Har ikke lagt på meg noe særlig

Har ikke bekkenløsning

Har ikke særlig med hevelser. Kan merke bittelitt hvis jeg har vært på jobb, eller gått/stått veldig mye iløpet av en dag.

Har ikke slitt med kvalme og oppkast

Har ikke kjempestor mage som er mye i veien.

Er ikke spesielt stresset med å komme til termindato.

Dett var vel dett :)

Lykke til alle sammen :)

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Ingen hemoroider!

Ja, det var vel det eneste.. Haha. HURRA, ingen hemoroider! :-D

Skrevet

Strekkmerker har jeg heller ikke fått. Må nesten ha med det også ;)

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Ikke halsbrann heller, forresten! :-))

Skrevet

Å, kom igjen nå misscelia. Bare se på datoen jeg klarte å legge inn denne her! 11:11, 11/9! Ikke dårlig!

Skrevet

eneste jeg "plages" med er at jeg er tungpusta og litt daff, men ellers føler jeg meg friskere enn noen gang:)

Lar meg stadig fasinere av alle merkelige små ting som skjer med og i kroppen min uten at jeg løfter en finger:D

Skrevet

Fantastisk tråd!!!!!

eg sliter ikkje med:

-må ikkje stå opp for å gå på do om natta

-kvalme

-trøtt og slapphet

-humørsvingninger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...