Gå til innhold

Jeg sliter skikkelig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg har ingen som kan levere ungen i bhg på mandag!!

Og jeg MÅÅÅ på jobb vis ikke dreper sjefen min meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levere ungen selv?

 

Jeg har vel aldri hatt noen som leverer for meg, og ingen sjef har drept meg enda;)

Skrevet

Hvis dette er ment som en "stillingsannonse" bør du kanskje si hvor i landet du bor ;-)

Skrevet

Ett av mange hverdagsdilemmaer du kommer til å oppleve som mor.

Du kan vel bare snakke med sjefen din allerede nå, siden du vet det på forhånd? Si at du ikke ahr noen til å levere, men at du vil være i bhg så snart den åpner, og kommer direkte til jobben rett etterpå?

Han skjønner vel at du ikke kan trylle, og være to steder på en gang?

Skrevet

Jeg rekker ikke å levere og rekke jobb samtidig.

Sjefen har nektet å tilrettelegge dette for meg.

 

hi

Skrevet

Hvis du sier fra på forhånd, og tilbyr deg å jobbe inn den tiden du blir for sen, kommer sjefen sikkert ikke til å drepe deg.

Skrevet

Vis noen vil ha jobben så tar jeg kontakt på pm. hehe

Bor i Oslo

 

hi

Skrevet

Ja dessverre er hun det. Det tidligste vil være

fra kl.07 om morgenen,bhg åpnet kl.07.30 og ligger bare ett stopp unna med t-bane.

Og noen dager fra kl.07.30.

 

HI

Skrevet

Hør med noen av de andre foreldrene i barnehagen om du ikke kan levere barnet hos dem, og så tar de med seg ungen sammen med sin egen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...