Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 ...jeg har ingen som kan levere ungen i bhg på mandag!! Og jeg MÅÅÅ på jobb vis ikke dreper sjefen min meg.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Levere ungen selv? Jeg har vel aldri hatt noen som leverer for meg, og ingen sjef har drept meg enda;)
Gjest Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Hvis dette er ment som en "stillingsannonse" bør du kanskje si hvor i landet du bor ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Ett av mange hverdagsdilemmaer du kommer til å oppleve som mor. Du kan vel bare snakke med sjefen din allerede nå, siden du vet det på forhånd? Si at du ikke ahr noen til å levere, men at du vil være i bhg så snart den åpner, og kommer direkte til jobben rett etterpå? Han skjønner vel at du ikke kan trylle, og være to steder på en gang?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Jeg rekker ikke å levere og rekke jobb samtidig. Sjefen har nektet å tilrettelegge dette for meg. hi
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Hvis du sier fra på forhånd, og tilbyr deg å jobbe inn den tiden du blir for sen, kommer sjefen sikkert ikke til å drepe deg.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Vis noen vil ha jobben så tar jeg kontakt på pm. hehe Bor i Oslo hi
Gjest Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Kjip sjef da! Hvor tidlig om morgenen er dette snakk om da?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Ja dessverre er hun det. Det tidligste vil være fra kl.07 om morgenen,bhg åpnet kl.07.30 og ligger bare ett stopp unna med t-bane. Og noen dager fra kl.07.30. HI
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #12 Skrevet 11. september 2009 Hør med noen av de andre foreldrene i barnehagen om du ikke kan levere barnet hos dem, og så tar de med seg ungen sammen med sin egen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå