Gjest Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg kan absolutt ikke lage mat og skal nå i gang å steke 5 kg hyllingklubber...Har legt dem i lettsaltet vann 10 min for det fant jeg et sted på internett. Hva skal jeg så gjøre?? Tempratur? Varmluft/grill? hva skal ovnene stilles inn på? Hvor lenge? Hvordan ser jeg om de er ferdige?? Er ikke særlig godt med tørre eller halvrå kyllingklubber... Vær så snill å hjelpe meg med dette. Svigers kommer til å ha noe å snakke om i evigheter om jeg ikke en gang klarer å stke noen stakkarslige kyllingklubber...
Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Sjekk prior sine nettsider. Der står det mange tips om fjærkre. Jeg er ganske god på kjøkkenet men kan ikke på stående fot fortelle deg hvor lenge og hvor varmt det skal være for at fem kg kyllingklubber skal bli akkurat perfekt ;-)
Gjest Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Finner ikke ut av den siden til prior.. Men er det noen her med en oppskrift. Skal jo steke kyllingen i omganger så det blir ikke 5 kg i ovnen samtidig:-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 http://www.egg.no/Recipe.aspx?artid=3978&bgstyle=ruler&mnu1id=4501&mnu2id=4511&mnu3id= Opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt
Gjest Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Takker og bukker! Klar for å vise svigers at jeg og kan lage mat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå