Gå til innhold

Forkjøla å lite krefter .... flere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå hele sist helg. Legen ville sykemelde meg men det har man ikke tid til i denne travle verden.

Lurer på nå om jeg skulle tatt sykemeldingen da formen ikke er bedre å føler jeg har 0 krefter.... :(

Flere som føler det slikt ?

Hvordan har barnet det når vi er så "slitne". ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har det akkurat sånn nå. Er forkjølet og føler meg helt kjørt. Er sykmeld frem til Onsdag og det trenger jeg virkelig! (var hos legen i går). Tror det er greit å slappe av og teke på seg selv nå. :-)

Skrevet

Høres veldig lurt ut. Skulle ønske jeg hadde tiden til det :( Alt er slitsomt liksomt, og begynner å grine av ingen ting :( Hvor langt er du på vei ? Jeg er 18 uker :)

Skrevet

Jeg er 27 uker på vei, så merker at det tar på litt ekstra nå. Men man blir gjerne sliten av forkjølelse uansett, så du bør egentlig bare ta deg tid til å få hvilt, elelrs vil du antageligvis bli helt utslitt til slutt og ikkeorke noe!

Skrevet

Off, føler jeg er der nå. Fort jeg har fri fra jobb orker jeg ingen ting å føler meg syk. tett i nesa, vondt i hodet og føles som jeg har feber. har også bekkenløsning :( Men vil så gjerne få til alt :(

Har også en liten gutt på 3 som man gjene vil gi all sin energi til :(

Frustrert:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...