Gå til innhold

Noen som skal føde på Riksen rund 23.09?


Tinkabella

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om det er noen som skal føde på Riksen rund den 23.09? Det skal nemlig jeg :-) Hadde vart hyggelig å tenke på at jeg kunne treffe noen kjent.

 

Sånn har det nemlig vart med mitt første barn, som også ble født på Riksen.

 

Beste hilser

Tinka

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg skal føde på Riksen, men har termin 16 september. Virker dog ikke som om hun har lyst å komme ut akkurat da, så jeg kan holde deg oppdatert om jeg blir her inne lengre..

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så flott, kanskje min lille kommer litt tidligere.

Men kommer akkurat på at det kunne bli litt vanskelig å igjenkjenne deg på sykehuset., jula08 ;-)

 

Ja, prøv å holde meg oppdatert, kanskje du kan sende en melding når du kjenner at det nærmere seg. Lykke til med fødselen i hvert fall!!

 

Tinka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal føde på Riksen og håper jeg føder rundt termin som er den 24.09.

 

Venter min første her og er kjempespent på hele opplevelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

 

Jeg var veldig fornøyd med Riksen da jeg føde mitt første barn . Syns de var kjempe flinke. Tok veldig godt vare på meg og hjalp meg masse til å få ammingen til. Kan bare anbefale Riksen.

 

Kjempe spennende med barn nr. 1. Dette kommer til å gå sikkert veldig bra! Ønsker deg masse lykke til. Hvis du har lyst på så kan vi gjerne utveksler mobil og navn via private meldinger, og kan høre om vi tilfeldigvis er på Riksen på samme tidspunkt.

 

Beste hilser

Tinka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere.

 

jeg har så innmari lyst å snike meg inn her. Hører egentlig hjemme i oktober klubben. Men, satser hardt på slutten av september, og da møter jeg vel noen av dere på riksen. Er min andre, men første var på ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...