Agehya Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 irriterer vettet av meg!!!! Den opner seg og legger seg midt på skjermen hver gang jeg går inn på noe på Bam. åpner innlegg, ny diskusjon, skriver innlegg. Jeg blir gal snart! Er ikke i nærheten med musepekeren, og likevel popper den opp. Min lille utblåsning på morgenen, så er jeg klar for en ny dag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Jeg har noen slike inne på face book til tider.. Skjønner ikke hva det komer av, og klarer ikke lukke de ned.. SUKK!! Slike ting irriterer meg også grenseløst til tider.. Netopp fordi uansett hva jeg gjør så nytter ingenting..
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Jeg bruker firefox og der kan man blocke alle slike flash-reklamer som de som ligger på siden her. hos meg ligger det bare et lite symbol "f" som indikerer at det er en flash-reklame der. Jeg kan velge å trykke på reklamen og se den eller la det være og rett og slett unngå og bli plaget av de. Det greie med det er at det bruker mindre tid å laste inn sider som har x antall slike flash-reklamer Digger denne ekstrafunksjonen hos firefox
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Spør sikkert dumt nå.. Men tar sjansen du Nora.. Er dette noe alle kan innstallere på sin maskin?? For det har jeg lyst på
Agehya Skrevet 11. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2009 Har også firefox. Er bare å laste den ned fra nettet. Bruker nesten bare den nettleseren nå. Internett Explorer bare tuller på min maskin.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Firefox kan du lett installere ja, du bare laster det ned og bruker den i stedet for internett explorer. under verktøy hos firefox kan du laste ned utvidelser som bla flachblock som jeg har lastet og bruker. Det finnes et utall utvidelser til firefox du kan hente ned og tilpasse nettleseren slik du selv ønsker den. firefox finner du her: http://firefox.no/ jeg har både firefox og explorer på maskinen min fordi enkelte ganger er det lettere å se filmsnutter i explorer enn på firefox, dette har med formatet aviser osv legger ut filmene i og ikke med selve leseren og gjøre. Guttungen bruker og konsekvent explorer når han skal spille på maskinen min da flashblockeren sef blocker mangen av spillene. Men til hverdagslig bruk er firefox definitivt den beste i mine øyne. Jeg sparer med hvertfall for utrolig mye irritasjon på de greiene som virrer i alle retingen
Agehya Skrevet 11. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2009 Takk skal du ha. Fikk blokket dem nå. Men nå kommer det opp en firkant som tydeligvis marker hvor reklamen skulle ha vært. Ser jo gjennom da, men.... Jeg finnes jo ikke interesert i det pokkers spillet eller hva det er! Arg! Jaja, borte nå.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 det vil alltid være en indikasjon på hvor reklamen er, men den forstyrrer ikke lengre. (skal hvertfall ikke gjøre det) hos meg er det bare en rundt sirkel midt i firkanten med en f i....trykker man på den popper reklamen frem igjen.....da må man oppdatere siden for å blocke reklamen igjen.... De stille reklamene (som den under her) vil være der, det er fordi det ikke er flash-reklame. En flash-reklae er en reklame som beveger seg. Disse bruker en del kapasitet når man laster inn siden, og man vil da ofte oppfatte nedlastingen av siden som veeeeeldig treg (les: bestemødre som trykker 50 ganger for å få ting til å fortere....sett det noen ganger?? de gjør det ofte pga slike reklamer.....og det hjelper IKKE) Stille reklamer lastes på en brøkdels sekund i forhold til de flash-reklamene. Derfor er de flash-blockerne så greie. Flash-reklamer er og hypersensitive og åpnes alt for lett med pop-up vindu.....nok et irriterende moment som man unngår når man kan blocke de Noe reklame må man desverre tåle.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå