Gå til innhold

Storbyweekend i Portugal - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min skal gifte seg i desember med ei nydelig jente fra Rio- lang historie! - og de skal ikke på bryllupsreise før til våren.

Han reiser til Rio i oktober, og så kommer de tilbake hit i november før de altså gifter seg i desember.

Jeg syns likevel han skal ta henne med på en storbyweekend etter bryllupet(de kan ikke være lengre borte da, ettersom moren hennes er med fra Rio, og de kan jo ikke la henne være alene her mer enn et par dager selvom vi skal ta oss av henne i mellomtiden).

Har dere tips til spennende steder/fine hoteller, enten i Portugal eller et annet portugisisktalende land?

Åååå, håper jeg blir tante fort.... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling. Men vil tro at det går weekend-turer til Lisboa:-) Og kanskje Madeira ( snakker vel Portugisisk der?), eller Porto?

Kult om du blir tante, men de må vel få lov å gifte seg først..... man har da ikke sex før ekteskapet??????? hi hi hi hi.

Skrevet

Det haster!

Asoree er jo også flott da - jeg skal foreslå det som bryllupsreise til våre!

Skrevet

Har du fortalt de at det haster?? He he he, kult med telefon fra svigerinna om at nå må dere kjappe dere. Vil jo ikke bli gammel tante heller:-DD

Og tenk så søte barn da:-) Det går en gutt i klassen til Storebror som har Columbiansk mamma og Norsk pappa...... man kunne jo bare spist han opp da:-)

Skrevet

Nei, jæi veitikke, jæj asså - gammle tanter er lissom like fært som gammle mødre, lissom. Hærregud, kanke folk lære sæj å få barn litt tilire, da lissom? Hæ?

Jeg tror også dette må bli søte barn!

Hun er 37 og han er 40 så her er det ingen tid å miste, best jeg ringer med en gang ;-)

Hehe, svigerinna fra helvete.....

Skrevet

Nei gamle tanter er kanskje hakket verre:-)

Ja, svigerinne fra helvete det er deg lizzom... Jo da, når de er SÅ gamle så er det klart at det ikke er noen tid å miste.

Tenke seg til å vokse opp med såååå gamle foreldre, hvor en er fra utlandet i tillegg...... He he vil vel helst gå bra eller??

• 2 uker senere...
Skrevet

Lisboa er en fantastisk hyggelig by.

God mat, god vin, fado, sjarmerende gamle trikker som snirkler seg gjennom byen. Masse nydelige teatre og konsert saler, arkitektur, god kaffe og herlige pastelerias (bakerier).

Brasilianere er kjent for å være glade i søtsaker :-)

Ikke så lang reise heller, må jo være perfekt for en lang helg.

Jeg kjørte budsjett da jeg var der så vet ikke hvilke hoteller som passer til bryllupsreise, men sjekk i Lonely planet, de pleier å gi ganske gode hint.

Har forøvrig en liten halvt brasiliansk gutt på 2 og et halvt og han ER verdens skjønneste :-)

Skrevet

Takk for tips, solita! Skal presse litt på for å få ham til å ta henne med en weekend nå,selvom de skal reise bort på bryllupsreise til våren c",)

Hadde vært noe for meg også, det - kanskje de vil ha med seg svigerinna på en evt. tur til Lisboa.... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...