Gå til innhold

De som har født 2 ganger eller mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan synes du fødslene var i forhold til hverandre? Startet det hele ganske likt?

Går gravid med nr 2 nå og er spent på om det er de samme tegnene på at ting er i gang.

Sier takk for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei mine var veldig ulike. nr 1 startet med at vannet begynte å gå litt og litt og etter 2 timer startet riene. og med nr 2 hadde jeg bare mens smerter til det plutselig sa "klikk" i magen og riene kom for fullt- ute på under en time etter det....spent på nr 3....

Skrevet

Jepp. Begge gangene har jeg fått en helt merkelig trang til å vaske. Første gangen begynnte jeg å vaske badekaret kl halv ett på natta. la meg å våknet halv 3 med veer:) Andre gangen beynnte jeg å vaske bak kjøleskapet kl tolv på natta. Og jeg vasker ALDRI om kveldene. 3 timer etter kjøleskap flyttingen og vasken var lillemor ute=)Hadde veldig mye nedpress en uke før andre gang,, det hadde jeg ikke med første. Men så gikk jeg 13 dager over også da. Vannet gikk hjemme med første mann, med andre måtte de ta det på sykehuset. Men følelsen når det virkelig beynner å skje ting er helt lik. Så vondt men gud så spennende og adrenalin fullt:) Jeg venter 3 dje nå,og gleder meg så masse til jeg plutselig får vaske trang på natta igjen..

Skrevet

Hei :)

Med nummer 1 startet riene på termindagen, men det tok enda 3 dager før hun kom! Vannet gikk dagen før hun kom litt og litt - så litt og litt at jeg var usikker på hva det var som kom... (hun bruke 12 timer på å komme ut)

Nummer 2 kom 2 uker over termindato. Dagen før jeg skulle til 1 overtidskontroll og settes igang begynte jeg plutselig med kraftige kynnere og blødning. 3 timer seinere var han ute (vannet presset jeg ut selv rett før han kom ut) Så det var en kjapp fødsel!

Nå håper jeg nummer 3 er like kjapp, men ikke fullt så treg med å bestemme seg for å komme:))

Så jeg hadde 2 helt forskjelligefødsler!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...