Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Resultat? Ønsker å gå ned 4 kg og de er i hovedsak rundt magen/rumpa.
Lea Laus Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Jeg har ikke fått noe resultat av den. Jeg har fortsatt som vanlig da, har ikke endret kostholdet.. Men dersom man spiser sundt og rører på seg så tror jeg ikke man trenger den for å gå ned 4 kilo..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Dette lurer jeg også på...Har også noen få kg rundt magen som jeg vil bli kvitt..Forsvinner liksom ikke med bare trening :/ Hadde vært supert med litt hjelp i tillegg til treningen
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Har noen kilo for mye selv (flere enn "noen" også..), men HALLO !! Hadde piller funket hadde overvekt, og ekstra kilo her og der, vært en sjelden sak...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Jepp den har jeg prøvd! Helt suveren! Jeg trente lenge uten å gå ned det siste rundt magen/siden, så brukte jeg èn kur å tok det av lett. Den MÅ brukes i sammenheng med riktig trening, tror det står på pakken t.o.m. Så jeg vil absolutt anbefale den, kombinert med treningsstudio
Lea Laus Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Jeg trener 3-4 dager på treningsstudio i uka, fortsatt null effekt på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå