Gå til innhold

Ja...........da sitter jeg her og venter


Anbefalte innlegg

Skrevet

på at mini på 2 skal våkne : ) Han snork sover og koser seg under dyna.

Eldste har spist og er klar for avreise men vi kommer oss jo ikke avgårde : )

Deilig og rolig her oppe hvertfall da...........og sikker godt for en liten kropp å sove leeeenge : )

 

Jeg har fri idag så det passer jo fint.Eldste skal i barnehagen mens mini og jeg skal ta en by tur........: ) i ettermiddag skal vi på vannet alle vi fire og mamma og pappa. Grille pølser og leke på stranda....

Så skal jeg løpe fra brygga hvor vi har båten og hjem. Så er det hjemmelaget pizza, sofaen og fredagskveld på TV : )

 

Dette blir nok en fin fin dag : ))

 

God helg !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en herlig da:) Kos dere! God helg:=)

Skrevet

Åh, det høres deilig ut!! Blir rolig her i dag også, lille dagbarn er syk så blir bare meg og mini og soool ute!! :-D

 

Og når mannen kommer hjem fra jobb i dag skal han dra og hente den nye bilen vår!! Vi skulle egentlig selge ungkarsbilen hans da jeg var grvaid og kjøpe st.vogn, men først NÅ når snupp er over ett år har det blitt gjort :-D

HURRA!

Skrevet

Å, det hørtes ut som en herlig dag! Kos dere :-)

Skrevet

Så langt har vi kosa oss veldig hvertfall : ) Og jeg fikk shoppa masse selvom jeg måtte løpe etter en vill 2 åring hele tida : ) Utrolig hva man lærer etter snart 5 år med unger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...