Meg og bøllegutta!! Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 på at mini på 2 skal våkne : ) Han snork sover og koser seg under dyna. Eldste har spist og er klar for avreise men vi kommer oss jo ikke avgårde : ) Deilig og rolig her oppe hvertfall da...........og sikker godt for en liten kropp å sove leeeenge : ) Jeg har fri idag så det passer jo fint.Eldste skal i barnehagen mens mini og jeg skal ta en by tur........: ) i ettermiddag skal vi på vannet alle vi fire og mamma og pappa. Grille pølser og leke på stranda.... Så skal jeg løpe fra brygga hvor vi har båten og hjem. Så er det hjemmelaget pizza, sofaen og fredagskveld på TV : ) Dette blir nok en fin fin dag : )) God helg !!
millie+2klumper Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Høres ut som en herlig da:) Kos dere! God helg:=)
Hikken Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Åh, det høres deilig ut!! Blir rolig her i dag også, lille dagbarn er syk så blir bare meg og mini og soool ute!! :-D Og når mannen kommer hjem fra jobb i dag skal han dra og hente den nye bilen vår!! Vi skulle egentlig selge ungkarsbilen hans da jeg var grvaid og kjøpe st.vogn, men først NÅ når snupp er over ett år har det blitt gjort :-D HURRA!
Lillepusen-78 Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Å, det hørtes ut som en herlig dag! Kos dere :-)
Gjest Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Høres ut som det blir en kjempedag :-) Nyte, nyte, nyte !!!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 11. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2009 Så langt har vi kosa oss veldig hvertfall : ) Og jeg fikk shoppa masse selvom jeg måtte løpe etter en vill 2 åring hele tida : ) Utrolig hva man lærer etter snart 5 år med unger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå