Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Er så sinnsykt trøtt, slitsomt at babyen skal opp så tidlig, blir vekt 325593041 ganger hver natt også... Jeg vil sove om natta snart er så trøtt! Gjeeesp.....
Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Hehehe,jeg er ett født dovendyr,og sleit i begynnelsen med Adrian (ikke med Emma,hun sov mye før) Men jeg har blitt vandt til lite søvn nå Hvil mens baby hviler
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 He he, vet hvordan det er:) De er jo oppe støtt og stadig uansett når de er babyer, men det vil jo gå seg til. Vi er begge B-mennesker, og det er heldigvis begge våre barn også blitt, kan godt sove til 10 i helgene (de er 4 og 9). Nå kommer snart nr 3, så vi håper dette også blir et B-menneske!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 hehe.. ja hva er oddsen, tenker jeg noen ganger.. jeg er kronisk B menneske, men alle barna er A..! 5 stk! er det mulig!? ) de to eldste har begynt å sove lengre på mornigen, men ikke før de begynte på skolen. ellers er vi i full sving +/- 06.00.. gjesp! men egentlig er det greit da, får gjort mye i løpet av dagen:) men savner litt å kunne sooooove..
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Jenta mi på 2.5 er b-menneske.. sånn som faren.. og jeg er sånn semi-b... men tviler på at tvillingene blir like "flinke" til å sove... hehe
Gjest Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Jeg er superduper A-menneske, det betyr ikke at jeg ikke trenger søvn. Jeg blir ganske kake de nettene jeg blir vekket mye jeg også. Men det går seg nok til skal du se. Jenta mi er ti uker nå og sover allerede mye bedre :-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Håper det går seg til ja, min er jo snart 8 mnd.... Gjeeesp... Hi
Gjest Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Huff, ikke si alder da. Jeg prøver fremdeles å glemme hvor lang tid det tok før eldstemann sov godt hele natta :-D
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Hehe, yngste min er 4 år og er fortsatt våken 4-5 ganger hver natt. Også våkner han til gjengjeld rundt 7. Slitsomt, men nå kan jeg i det minste be ham gå opp i sengen sin igjen og jeg slipper å gå med ham selv, hehe. Lurer på hvor lenge han vil drive på med denne nattevandringen sin? Jeg kan telle på en hånd hvor mange netter med sammenhengende søvn jeg har hatt siden 2005... Hilsen veldig ufrivillig a-menneske
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 Ja, det er helt grusomt, spesielt når man i tillegg har stor søvnbehov. Skjønner ikke helt hvorfor jeg fikk barn, det er det verste man kan gjøre mot et b-menneske! Takk og pris er min nye kjæreste a-menneske, så håper forholdet varer for det kan jeg dra nytte av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå