Snabeltann Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Nå må det skje noe i helgen, ellers blir jeg sprø.. Jeg var såå rolig og avslappet helt frem til termindato og tenkte at pytt pytt nå går jeg over tiden, men så fiiint da, litt ekstra ventetid.. men så kommer ventetiden, og det er jo som en ekstra uke for hver dag som går! Dette gidder jeg ikke mer.. prøvde hopp i sengehalmen i går til og med, til ingen nytte selvsagt. Har hatt kanskje fire kynnere til sammen de siste dagene, hallo livmor, skal du ikke øve deg en gang? prøvde til og med og sette meg litt hardt ned på toalettet et par ganger i går, i håp om at vannet skulle si poff.. og leter og leter etter noe slimpropp alle de 40 gangene jeg tisser i døgnet..
karlsy 040909<3 Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Hei.. Jeg er også på overtid.. Hadde termin 4 sept. Begynner å bli lei nå. Slimproppen begnte å gå i går.. så får håpe det er noe på gang. Var hos jordmor på onsdag og ble tøyd. Hadde da 3 cm åpning og var moden. Så er jo ikke noe i veien for at det skal starte nå...
1gang09 Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 hadde håpet jeg skulle slippe og signere en sånn tråd, men neeeida baby har det for fint i magen, og hode knapt festet og ingen tegn til slimpropp eller noen ting her, ingen særlig kynnere her heller, så i går la jeg inn bud på hus, får ja eller nei i dag, så dette blir en fin dag for både hus og baby og komme på spennende dag for meg:)
Snabeltann Skrevet 11. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2009 hoff, 4. september ja, da tenker jeg utålmodigheten nærmer seg maks.. allerede kortet ned permisjonsiden en uke uten baby.. tror jeg fint kan gå en uke over jeg og nå sånn som det kjennes ut. du som skal kjøpe hus og kanskje får tilslaget i dag, det er jo hvertfall en god substitutt for baby noen dager til!
Duddlidu Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Skriver under her jeg også, hadde termin den 4... er sånn passe deprimerende å logge inn her og se at jeg har -7 dager igjen til termin. Blæh, nå må det snart bli vår tur!!
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 signerer her...... men er "bare" 1 dag over. har også vært helt avslappet, helt til termin. nå føles det som om jeg har gått en uke over. begynte skikkelig å vente... huff. Kaster MAAAAAASSSSSSEEEEEEE fødestøv til oss damer på overtid;)
Linnpija_88 Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Får vel skrive meg inn her jeg også da! -2 dager nå.. Off! Får å få ut denne jenta så må jeg vel bli satt igang.. Ifølge formen å bedømme.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Jeg hadde også termin 4 sept og ingenting skjer. Har de siste kveldene hatt en del kynnere, og idag kjennes det ut som om babyen presser nedover. har stikkninger, murringer, kynnere, men ellers ingen tegn på fødsel.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 hadde termin 6 september, og bare koser meg i ventetiden. har bare akkurat begynt å bli klar for å få han ut, så går helt fint å være på overtid. Har blitt strippet av hele to jordmødre i dag, så satser på at det er blitt ordentlig gjort...! ble en god del blodslim i allefall Fikk også tredje runde med modningsakupunktur. JM fikk lett inn to fingre, og er godt tøyelig til mer Har ubehagelige kynnere med nedpress, så er spent på om det tar seg opp eller avtar utover kvelden Og om jeg ikke har fått rier til i morgen formiddag, skal jeg inn til ny runde akupunktur, så her satses det hardt på fødsel i helga
Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 Hei Hadde termin 3 september Har vært på overtidskontroll, men der hadde babyen det så godt at de ikke ville gjøre noe. Det er jo bra, men da han fortalte at i bergen så gjør man ingenting før 18 dager over så mistet jeg munn og mæle, men men Håper at det skal skje noe snart, da jeg har blitt stippet 2 ganger og slimproppen på tirsdag lykke til jenter
Beuwi Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 -6 dager her... Prøvde sex i går, og fikk en del mensmurringer. Bare å kjøre på i kveld og!!
las chicas Skrevet 11. september 2009 #12 Skrevet 11. september 2009 overtid her også. tok fødselsforberedende akupunktur tirsdagen, og hørte rykter om at noe skulle skje etter 48 timer... men neida... trur ikke proppen er gått enda heller. babyen er heller ikke festet pga mye fostervann, så når det går så må jeg legge meg rett ned. så holder meg innenfor husets 4 vegger. tørr ikke gå ut lenger. heller nesten ingen kynnere. krysser fingrene for at noe skjer i løpet av helgen. eller helst ikveld. er like skuffet hver morgen når jeg våkner og ingenting har skjedd.. men nok klaging. skal bli bra å få lillegull i armene min lykke til alle sammen. håper noe skjer snart!!
an Skrevet 11. september 2009 #13 Skrevet 11. september 2009 -4 dager her..det er jo så kjedelig å gå hjemme her også,har sex til den store gullmedalje men ingen tegn hvat so ever!blir gal av å vente!
Snabeltann Skrevet 11. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 11. september 2009 nå har jeg massert brystvorter i tjue min, og fikk EN eneste minikynner etterpå jeg gir opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå