kamillaen Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Inatt vekte jeg mann min! Idag kan du ikke dra på jobb sa jeg får nå er det igang! Jeg har ikke vekt hn de andre nettene med vone kynnere men dette her var jeg ikke i tvil! Men med engang jeg sa det ga det seg, det gjorde utrolig vondt og det var akkurat som jeg følte bkkenet viet seg og hode presset hardt og hardere enn noen gang før nedover! Men neida! Er bare 38 uker på søndag,men i å med at jeg har gått sånn som dette i noenuker nå så har jeg blitt litt utolmodig! Og har gått til modning hos refleksolog. Men det gjenstår jo bare å se når juior vil ut:) Kjedelig å ligge våken med det lille håpet om at idag er dagen jeg skal få se han..Også bare NEI! menmen,.har forstått at jeg ikke er alene.. Menforstår veldig godt hvordan dere med masserier osv har dt for jeg er der selv. Luringer i magen..Har jo født før og da var det ikke tvil når jeg fikk det som jeg har det nå! men denne gangen så nei! hehe! Litt skuffa,men uff så lenge jeg ikke er over tiden så kan jeg vel ikke klage heller føler jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå