Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Stavanger: slappe av med unger og mann
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Sarpsborg og jeg skal jobbe..... (
camilla^ Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Vestfold - idag skal jeg på kveldsvakt. i morgen er det stor tilsteldning på skolen som jeg skal på før jeg forsvinner på jobb. Min mann og ex-mann blir igjen, og skal ikke se bortifra at de og ungene er der enda eller ligger på sofaen og sover når jeg kommer hjem. Søndag skal jeg være hjemme og slappe av med ungene. Min mann skal sitte i valglokalet, så må nok en tur bort med litt nybakt kake og stemme kanskje. (skulle vært hos pappa også siden han har bursdag, men han også sitter i stemmelokale hele dagen så mamma får ta seg av kaken der. og ta det igjen neste helg. )
Kine&nurket;-) Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Jeg bor i Oslo. Er blitt syk dessverre, og skal derfor tilbringe helgen på sofaen:-(
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 kjøpe hvitevarer og en tur til Oslo. Bor 1 time unna Oslo.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Jeg bor i bergen,og jeg skal ikke gjøre noe i helgen.Bare kose meg med datteren og samboeren min:-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Ålesund, skal en tur på boligmessa og så får vi se hva annet det blir!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 Stavanger, Reise på hytta og ha litt kos.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 Arendal, skal kose meg hjemme hele helga, med venninnebesøk og god mat imorra (om formen er på topp) og ikveld skal jeg benke meg foran tv med god middag og se xfactor.. haha.. Er i 1.trimester, og skikkelig kvalm, så får se hva jeg får gjort..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #12 Skrevet 11. september 2009 bor o oslo og får besøk av kusina till sønnen min i helga,ska kosa oss med goa mat og ev litt shopping imorgen...skogstur på søndag..me like!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #13 Skrevet 11. september 2009 kragerø. være sammen med sambo og sønnen vår, lage pizza i ettermiddag, ta et glass rødvin og x factor i kveld!!! meldt knall vær så i morra blir det nok en lang gå tur i skog og mark =) søndag.. lage middag . ut å leke. nyte været å gutta mine=)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #14 Skrevet 11. september 2009 Bodø. Slappe av med familien, shoppe og gå tur på fjellet!
The Bad Gal Skrevet 11. september 2009 #15 Skrevet 11. september 2009 Bor utenfor Asker. Idag skal vi på en liten tur i skogen å grille pølser. Er så fint vær, og mannen min har jobba hjemmefra idag, så da tar vi en tur mens det fortsatt er varme i sola. Er småkvalm(uke 23 med barn nr.2), så blir ikke å gå lengst inni skauen, akkurat! Lørdag aner jeg ikke, men kanskje en tur på stranda, litt mathandling og evt. Tusenfryd. Har sesongbilletter vi ikke har vært så ivrige brukere av pga min sv.skapskvalme og at vesla ikke kan kjøre så mange karuseller der uansett(snart 22mnd) Søndag får vi se, men kanskje en harrytur til Sverige om vi ikke finner på noe annet. Alt er avhengig av form og humør, er ikke noen store planleggere.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #16 Skrevet 11. september 2009 bor på sørlandet, men skal til Haugesund på feste tur i helga faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå