Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg fikk første barn i aug. 2007, Vært alene hele tiden så har hatt OS i 2 år nå. Ble gravid igjen med samme med bf og har termin om 2 uker. Så barna har samme mor og far, JEg er ikke sammen med bf og vi har heller ikke vært sammen siden før barn 1 ble født. Jeg møtte han på byen og begge var drita og det ene førte til det andre så ble gravid m nr 2. jeg skal nå søke om OS for barn nr 2, siden jeg kan få OS i 3 nye år for barn 2. Men når jeg skal fylle ut det skjemaet for OS så må jeg fylle inn når barna er født og navn, skal jeg skrive inn begge barna eller bare barn 2?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Ja, du fyller bare inn begge navna og når barna er født, evt terminen til minste:) Jeg har vært der du er, så du trenger ikke forklare hvordan det skjedde:) Jeg vet at slikt bare skjer. Det var ikke en ønskesituasjon, men jeg tenkte som så at de var nå hvertfall helsøsken med samme mor og far(sånn når uhellet først var ute).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå