Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Herregud så mye pes om henne nå!! La da jenta få være... Hvor mange her inne på DIB/BIM er det ikke her som ønsker, vil og skal ha KS uten at der er noe feil med det.... Hva vet vel vi om det er sant at hun ikke har smalt bekken???? Nei, la henne være i fred å kose seg med den nye familien, uten at det skal ha noe å si at hun hat tatt keisersnitt!!! Hun er da ikke noe dårligere mor av den grunn ??? Og dette med at hun blogger og legger ut om livet sitt - hvor mange er det ikke som gjør det idag?? Dessuten tipper jeg at 98% av de som sier dette følger fast med på bloggen hennes ;D Hvis hun er her inne skal hun da slippe å lese bare dritt om seg selv bare fordi hun er offentlig person?? l Det va min "go morn" for dagen ...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg har lest på bloggen sin, og hun har jo stelt så fint til babyen skulle komme, ryddet, pyntet og kjøpt inn:) Syns hun er flink jeg, og har orket mye nå på slutten:) La henne kose seg med babyen og la henne være i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå