ch88 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Har så vondt/ smerter i ryggen. Mest på et spesielt punkt bak på høyre side. Vet ikke helt hva det kan være, men rart det er på samme sted hele tida. Å har vart en stund nå, to, tre uker. Føles ut som noe muskelsammenstrekning. Eller vet rett og slett ikke hva det kan væreø
Mamma-til-3-jenter Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg har også vondt i ett punkt bak, nede på høyre side. Jordmor/lege sier det har med bekkenet å gjøre.... Har hatt vondt der i flere mnd-er. Kan nesten ikke gjøre noen ting før det gjør så vondt at jeg må legge meg ned.....
ch88 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 bekkenløsning du da? det gjør liksom vondt å bare sitte. det eneste som hjelper er å gå/ bevege på seg.
ch88 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 bekkenløsning du da kanskje? Nei det er ikke noe godt. det eneste som hjelper er å bevege på seg/ gå. Funker dårlig å sitte rett opp og ned. da er det utrolig vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå