Gå til innhold

Har vært en del plaget med kvalme i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

og tenkte at dette kunne kanskje være et tegn... Helt til sambo klaget over det samme :P Hiver meg på symptomletegjengen ser jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahha med mindre han har sympatisymptomer ;) hehehe

Skrevet

Han hadde også hodepine, så jeg tror muligens han er den gravide av oss :P

Skrevet

Hehe.. sist jeg var gravid var det samboer som var plaget med kvalme av oss. Kvalmen hans forsvant ikke før jeg aborterte. Rare greier. Han ble da kvalm før jeg fant ut at jeg var gravid...

Skrevet

Utrolige greier:) Snakk om å være følsom da :P

Min X la på seg mer enn meg gjennom mitt forrige svangerskap, men bortsett fra det var det nok jeg som tok den verste støyten. Vet at jeg blir utrolig dårlig de første 3 mnd, men GLEDER meg likevel.

Skrevet

Ja merkelige greier dette her.. er bare 7 mnd siden jeg lå å hylte å skrek på fødestua..(og sverget til sambo at DETTE skulle jeg ALDIG gjøre igjen!!!) husker jeg var kvalm støtt og stadig i begynnelsen og på slutten var det kolikk og svangerskapsmigrene.. MEN alikevel.. her sitter jeg igjen og ønker meg dette.. Vi jenter er rare...

Skrevet

Skjønner det ikke jeg heller. Er en stund siden jeg har vært igjennom det da siden jeg har en sønn på 8 og ei jente på 5. Sverget på at det ikke ble flere, men nå har jeg "ny" mann som ønsker seg barn og jeg hopper frivillig i det... Med glede til og med. Har en syklus på ca 3 år har jeg funnet ut. Etter 3 år blir alle babyer såååå søte og jeg ser gravide overalt ;)

Skrevet

Hahahaha,,=) du får uansett ha masse lykke til med prøvingen..så får vi håpe at mannen din tar alle symptomer og svangerskapsplager denne gangen da.. ;) Jeg har forøvrig en mann som er litt bekymret for å bli svangerskapsforgiftet.... =)

Skrevet

Hahaha :) Ja da kan det jo hende det ender med hastekeisersnitt, så jeg skjønner han er bekymra :P Vært greit å være den som står på gangen for å ta imot for en gangs skyld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...