vi har verdens fineste gull Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 Haha, nå er det ikke snakk om en hamster her i heimen, mer en baby:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Det er et navn jeg egentlig burde like, men som jeg ikke får helt til. Det er utrolig barnslig men jeg klarer liksom ikke å unngå å tenke Rass-mus.
chill+enda en til Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Jeg liker det. Minner meg om den litt smårare, men kule, nerden som jeg gikk på vgs med. Herlig type, som likte å skrive dikt.
Libido- Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Så lenge det er en s i rassen og og to i musen... hehe neida =) synes det er ganske Dansk.. ellers har jeg ikke så mye formening om det.
ippemo får augustbaby Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Jeg likte det veldig godt (elsket boka Rasmus på loffen da jeg var liten!) helt til jeg leste et innlegg på bim, hvor det var en som ville kalle babyen sin Rasmus. Svaret fra en mindre hyggelig bruker var..."Så du skal kalle opp ungen etter både foran og bak?" Hm, vel. Det ødela navnet for meg. Jeg likte også navnet Gitte godt, helt til en venninne fortalte hva det rimer på, hehe. Blir ikke noen Gitte eller Rasmus her i gården, nei. Nydelige navn, men er redd barna blir ertet litt...
Bolla:) Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 sambo ville ha d om vi hadde fått gutt...men jeg er skeptisk
Bella Swan Skrevet 11. september 2009 #12 Skrevet 11. september 2009 Synes det er et veldig søtt navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå