fionaella Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 er så lei av folk som ikke bruker blinklys di tror nok at den spaken på rattet er til pynt ,di kjører inn på ei fil og blinker når di svinger av ,er det ikke sån at en blinker når en skal inn på ei fil kansje eller når en svinger av da skal en blinke og vise vilken veg en skal, har hat mange sånne epesoder i dag dette gjør meg så forbanne at jeg tuter på idiotene
Gjest sug lut Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Ja, blink, lys, blink! Min favoritt er de som et tilfeldig sted i åttisona i utkant-Norge brått bestemmer seg for at oj, det er her jeg bor. Så bråbremser de, svinger og DERETTER blinker de litt for å ha gjort det. Filskifting i Sinsenkrysset i halvfiretida uten lys er også en vinner.
Gjest Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 En ting er alle de som ikke bruker blinklys. Men jeg blir mist like irritert over alle de som kjører rundt og blinker og blinker men ikke skal noe sted.. F.eks jeg står på en sidevei og skal ut på hovedveien. Så kommer der en bil som blinker ut dit jeg kommer fra. Jeg tenker da at den bilen skal svinge ned mot meg, og at nå er det bare å komme seg opp på veien for det kan være lenge til neste sjangse... ..men dengang ei. Jeg blir møtt med tuting og fekting med armer for en idiot jeg er som ikke skjønte at bilen skulle fortsette rett frem..For blinkingen var tydeligvis bare for gøy. Bilen skulle slett ikke svinge av.. Og det finnes tusenvis av andre eksempler på dette... Spør du meg er det bedre om de ikke bruker blinklys i det hele tatt om de ikke vet hvordan de brukes.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Punktum er for feiginger. Ikke gi deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå