Gå til innhold

Dette kan da ikke være normalt!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trente noen sykt tunge rumpe-lårøvelser på tirsdags formiddag, og jeg har fortsatt så gangsperre at det ser ut som jeg har gjort i buksa når jeg går. Vondt!! ;o/ Er det ikke meninga det skal gå over snart da!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe..slik hadde jeg det etter jeg begynte å trene igjen. Lenge siden du har trent?

Jeg hadde opphold i sommer og begynte for fullt for 1 1/2 mnd siden. Trodde jeg hadde ødelagt lårene og magen..:/

Skrevet

Tja, begynte med pilates igjen etter sommeren, så har jo trent noen uker, men disse øvelsene har jeg aldri gjort før, ikke med manualer ihvertfall. Jeg klarer seriøst ikke å gå normalt! Hadde håpet jeg kunne gjøre de øvelsene igjen i morgen, men vet ikke om jeg noensinne tørr å gjøre de igjen, hehe.... ;o)

Skrevet

Jeg liker å ri men gjør det ikke så ofte. Når jeg først rir så rir jeg lenge. Da går det gjerne 3-4 dager før smertene forsvinner, så helt unormalt er det nok ikke :-)

Skrevet

He, he - høres ut som meg etter min første joggetur etter ca 4 mnd pause...det blir nok bedre;o) Strakk du skikkelig ut etterpå?

Skrevet

Så da har jeg ikke ødelagt kroppen min for evig og alltid da, godt å vite. ;o)

Virker som øvelsene kommer til å funke ihvertfall, tror aldri jeg har hatt gangsperre på innersiden av lårene før, ihvertfall ikke så ille som nå. ;o/

Skrevet

*kremt* Strakk ut? Nei, det......glemte jeg visst.....ups. ;o/

Skrevet

haha - der har du svaret;o) Høres jo i tillegg ut som om du har brukt noen muskler for "første" gang også, så da er det slett ikke unormalt at det blir sånn;o)

Skrevet

Måtte det bare bli litt bedre til i morgen, og ikke minst lørdag, skal jobbe i helgen! Klarer knapt gå ned trappa på jobb......

Jaja, må vel lide for skjønnheten, tydeligvis. ;o)

Skrevet

Men kan jeg håpe på at det ikke blir så ille etter neste gang? Skal huske å tøye ut da, haha... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...