Mille** Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Trente noen sykt tunge rumpe-lårøvelser på tirsdags formiddag, og jeg har fortsatt så gangsperre at det ser ut som jeg har gjort i buksa når jeg går. Vondt!! ;o/ Er det ikke meninga det skal gå over snart da!??
cherry coke Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Hehehe..slik hadde jeg det etter jeg begynte å trene igjen. Lenge siden du har trent? Jeg hadde opphold i sommer og begynte for fullt for 1 1/2 mnd siden. Trodde jeg hadde ødelagt lårene og magen..:/
Mille** Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 Tja, begynte med pilates igjen etter sommeren, så har jo trent noen uker, men disse øvelsene har jeg aldri gjort før, ikke med manualer ihvertfall. Jeg klarer seriøst ikke å gå normalt! Hadde håpet jeg kunne gjøre de øvelsene igjen i morgen, men vet ikke om jeg noensinne tørr å gjøre de igjen, hehe.... ;o)
Gjest Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Jeg liker å ri men gjør det ikke så ofte. Når jeg først rir så rir jeg lenge. Da går det gjerne 3-4 dager før smertene forsvinner, så helt unormalt er det nok ikke :-)
*Rutletutt* Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 He, he - høres ut som meg etter min første joggetur etter ca 4 mnd pause...det blir nok bedre;o) Strakk du skikkelig ut etterpå?
Mille** Skrevet 10. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2009 Så da har jeg ikke ødelagt kroppen min for evig og alltid da, godt å vite. ;o) Virker som øvelsene kommer til å funke ihvertfall, tror aldri jeg har hatt gangsperre på innersiden av lårene før, ihvertfall ikke så ille som nå. ;o/
Mille** Skrevet 10. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2009 *kremt* Strakk ut? Nei, det......glemte jeg visst.....ups. ;o/
*Rutletutt* Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 haha - der har du svaret;o) Høres jo i tillegg ut som om du har brukt noen muskler for "første" gang også, så da er det slett ikke unormalt at det blir sånn;o)
Mille** Skrevet 10. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2009 Måtte det bare bli litt bedre til i morgen, og ikke minst lørdag, skal jobbe i helgen! Klarer knapt gå ned trappa på jobb...... Jaja, må vel lide for skjønnheten, tydeligvis. ;o)
Mille** Skrevet 10. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2009 Men kan jeg håpe på at det ikke blir så ille etter neste gang? Skal huske å tøye ut da, haha... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå