Gå til innhold

I forbindelse med den geniale slanketråden her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge må man egentlig vente på resultater??

Jeg har spurt før, og maser og lurer, men får ikke noe svar!

Har syklet 8 dager. Trim for de på nivå 0 som jeg kaller det.

Kan jeg forvente å se resultater snart?

Blir så lei når jeg ikke får motivasjon med at jeg ser at det hjelper. Om enn bare bitte litt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lett å svare på det der moota men jeg har opplevd det samme som deg før, jeg går jo som sagt 8 km hver eneste dag og det har jeg nå gjort i 2 år.. Ikke spiser jeg mye heller og er flink til å spise lite og ofte og jeg drikker ikke brus og spiser godteri. Alikevel har jeg opplevd at vekten står bom stille, skulle ikke tro sånt var mulig egentlig. Det tok vel nesten over en mnd før jeg virkelig så litt resultat, men man forventer jo mye av så mye slit.

Skrevet

Men er du sikker på at du spiser nok? For spiser du for lite vil vekten stoppe opp, eller øke faktisk.

Du skal sikkert ha ca. 1600 kcal på en dag, og det er merkelig mye mat.

Skrevet

Ja det tenkte jeg også på!! Sikker på at du spiser nok mat. Når jeg gikkk på Grete Rode slet jeg veldigt med å få nok kcal til dagen. Kom aldri over, når jeg spiste riktig mat selvfølgelig. Fort over når jeg spiste "nei-mat". Og hvis en spiser for lite mat så binder kroppen seg til fettlageret som man har og "sier til seg selv" at nå må jeg spare og spinkle på alt fettet jeg har og får for nå er det visst hungersnød her. Som min veileder så fint sa det.

Skrevet

Jeg har spist nok for når jeg startet så hadde vi vanlig middag. Eks lasagne med baguetter, fiskegrateng/kjøttkaker med poteter, gulerot, blomkål og litt saus, pizza med skinke ol.

Sist uke startet jeg og spise kyllling med salat, men har litt ost i og bruker litt dressing.

Poenget mitt er jo: jeg har minsket magemålet, spiser mindre og oftere, spiser sunnere, og trener lett. Noe må jo skje!! ?

Begynner å miste håpet!! =(

Skrevet

Jeg anbefaler deg å gå inn på vektklubben.no og registrere maten du spiser i noen dager. Da ser du bedre hvor mye du skal spise.

Jeg er på vei ned, og skal ligge på 15-1600 kcal til dagen. Menyen blir da:

Frokost: 2 skiver a 30 gram/ 4 knekkebrød/ 20 gr frokostblanding el. grøt, 2*15 gr pålegg, 1 glass melk el.

Lunsj: Samme som frokost

Mellommåltid: Halvparten av frokost/lunsj

Middag: 150 gr kjøtt el. fisk, 150 gr potet el 100 gr ris/ pasta, myyye grønnsaker

Kvelds: Samme som frokost

3 frukt til dagen

Jeg har levd på dette siden februar, og har gått ned nesten 9 kilo. Har ikke fått trent så mye, grunnet skulderskade.

Hvor mye du trener bestemmer hvor mye du skal spise. Trener du mye, skal du spise mer.

Skrevet

Agehya:

Det var et supert tips!! =)

Det har jeg gjort. Jeg sliter litt med å få det til, men finner vel forhåpentligvis ut av det etterhvert =)

Skrevet

Jeg følte meg litt overveldet den første tida jeg registrerte, for det ble så veeeldig mye fokus på kcal følte jeg. Men nå registrerer jeg ikke lenger viss det ikke er mat jeg er usikker på. Jeg har lært hvor mye jeg kan spise til hvert måltid, og veier det kjapt på kjøkkenvekta. Dessuten er det mange flotte oppskrifter der. :)

Skrevet

Hadde jeg spist så mye imløpet av en dag, så hade jeg garantert ikke gått ned en gram.... eller gått opp, tror jeg :P

Så jeg tror at ikke alltid at en ting som funke på den ene, funker på den andre.... hehe:)

jeg spiser i løpet av en dag:

Frokost : 2 knekkebrød (pålegg: hva som helst, det er aldri store mengder uansett)

Lunsj: Youghurt eller 1 frukt( helst eple) eller 1 knekkebør,

Middag: det du bruker til vanlig, men kanskje i mindre mengder?

Jeg bruker aldri mere enn 1 potet, siden jeg vet at jeg legger på meg av kokt potet. Men desto litt mere kjøtt...(ikke lam)

Jeg spiser ikke mat etter klokken 19.00, men blir jeg sulten, tar jeg et eple eller 1 knekkebrød...

drikker pepsimax, gjennom hele dagen...er pepsi max O`liker...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...