Gå til innhold

fler som nesten er ferdig med julegavene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte forrige mnd..er så kjipt å ha de utgiftene i desember:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lure deg! :) Jeg har så vidt begynt å tenke på julegaver, men det er jo enda så leeenge til jul! :)

Skrevet

Har begynt med det, men mye igjen enda. Jeg også syns det er veldig greit å fordele både utgiften og det å finne gaver til alle.

Skrevet

Har kjøpt ei stor plastkasse jeg har putta inni skapet mitt på soverommet, og så kjøper jeg fine ting jeg kommer over og legger det oppi... Blir som en gaveeske jeg kan velge å vrake i :) Har med andre ord kjøpt 4 julegaver til barn i familien, og 2 voksengaver.. vet ikke helt hvem som skal få voksengavene enda ;)

Hehe.... Får jeg ikke satt sammen alt jeg har kjøpt, er det alltids greit å ha ei slik gaveeske i tilfeller hvor man skal gi en liten oppmerksomhet til noen... ikke lange veien å gå, og det beste av alt er at d er allerede betalt ;) Greit for en alenemor med ikke så alt for god råd...

Skrevet

jul???

har enda ikke pakka ned basseng og sommertøy jo..

Skrevet

Julegaver nå??? Nei det koser jeg med i desember med julestemning i byen og på alle senterne:)

Skrevet

Å nei. I desember koser vi oss med å hilse på nissen som er på senterene, lukte og se på stemningen og bare slappe av!

Kunne dra hjem etterpå for å kose oss med det vi vil :)

Jeg har også startet med å tenke på julegavene. Har handlet litt til barna.

Er mye kjekkere med gaver som er funnet til akkurat den det gjelder, enn å lete frem gaver som de kan like :)

Juleforberedelsene her i hus starter tidlig og vi går ikke lei. Vi koser oss.

Jeg gleder meg sikkert mer enn ungene til jul :)

Skrevet

Ikke ferdig enda. Men har faktisk gjort unna litt...

Skrevet

ja hadde man bare hatt mulighet til å kose seg med julegavehandling i desember så.....! men vi som jobber i butikk har MER enn nok å gjøre og nesten ikke mulighet for fri til sånt..:)derfor må jeg begynne litt før

Skrevet

JAAAAA :) :) :) Og jeg er så fornøyd med det! :)

Jeg begynte allerede i vår jeg. Jeg finner fine ting som passer til hver enkelt, ofte handler jeg på kampanjer. Det er en tanke bak de aller fleste gavene jeg kjøper. 20 av 30 gaver er handlet inn allerede:)

Jeg elsker julen, og gleder meg til å kunne kose meg uten å stresse med gaver i fulle butikker!

Og ikke minst har vi mere å rutte med når desember kommer i og med at vi slipper alle utgiftene på julegaver.

ÅHHHH JEG GLEDER MEG TIL JUL!!!!! :) :) :)

Skrevet

Er ferdig med noen, de ble levert i mai da vi var i konfirmasjon der. De har ordnet seg plass i skapet, for de er vant med at min mor er så tidlig hvert år. I år var meg og min søster så tidlige også.

Noen fler som er ferdige, men har de fleste igjen. Prøver å få alle ferdige utenom ungene, om jeg ikke finner noe jeg absolutt vil gi de tidligere. Men som oftes så får de teaterbiletter, så det blir ikke så "spennende" julegaver. Men nå har alle fire bursdag like før og etter jul så de får mest leker og gaver da.

Men nå er kalenderen til mamma under tenkeprosessen. Hun har laga til alle fire ungene her i huset og min søsters to barn, så da syns jeg meg og min søster skulle ordnet en til henne siden hun er så snill. (nå syns hun det er ekstremt gøy å lage pakkekalender også, selv om det i år var masse hjemmestrikkede ting i den. Fornying av strikkasokker, votter, luer osv... )

Men har fått min mann med på å ordne julegaver før juletiden, slik at vi har penger vi kan kose oss litt med. Slik at vi har mulighet til å ta en tur på lekeland, badeland osv. Det har vi ikke råd til om vi må kjøpe alle gaver i desember. igrunn så er det de fire barnebursdagene som ødlegger mye....

Skrevet

Nei det har vi ikke...nå har vi bare 2 julegaver å kjøpe til mine foreldre og svigers....vi har sluttet å gi gaver til søskena til mannen min og broren min..ingen av de har barn ennå heller...

men vi skal selvsagt kjøpe til våre to barn...men det tar vi i des :)

Skrevet

Jeg er godt igang, mangler fem gaver nå. Har lyst til å vente med gavene til mann og barn. Syns det er deilig å slippe å stresse rundt i butikker i desember. Desuten er det deilig å slippe så store utgifter på en gang. Så kan jeg heller kose meg med å finne fint innpakningspapir og pakke gaver og sende julekort i desember. Pluss alt det andre som skal ordnes til jul.

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne sagt ja, men her har nesten alle busdag fra oktober til desember så har nok med å planlegge det. Jeg, mamma, broren min, svigerfar, sigersøster, tantebarn, mine tre fadderbarn og min beste venninne har liksom bursdag fra okt-des. Så må jeg ut å kjøpe en runde til før jul. Vanskelig det der. Skulle også laget en sånn kasse som ble fylt iløpet av året.

Men ellers... kjøpe julegaver på våren får jeg liksom ikke til. Da har vi jo nettopp hatt jul og skal ta pause fra julestria :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...