zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Er det farlig??? STår ingenting om det på pakken.... Graviditet bruker da å bli nevnt på sånne anvisninger....Gjør det ikke....????
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg brukte Idoform da jeg var i Egypt. Var da 10-11 uker på vei. Er et slags naturprodukt såvidt jeg har forstått, og siden det ikke sto noen advarsel for gravide (slik det pleier å gjøre på du kjøper på apotek i norge), så tolket jeg det som trygt. Men jeg kan ha tolket feil...
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 -Tusen takk for svar. Da prøver jeg. For på alt annet står det jo I samråd med lege om amn ikke skal ta det... og det er jo natur greier... Jeg orker ikke ha så vondt i magen lenger.Blir jo redd for lillemann.....
nesten30 Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Du kan trygd bruke idoform. Det er bare melkesyrebakterier og er helt ufarlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå