vimsesvimsen Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Hvor kjøpte dere? Så på skeidar, men det var bare stoooore sekker der. Tenkte på en sånn liten en til barn.... Hva kostet den?
Knotten & lille persille Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Jeg vet at møblèr har en liten saccosekk beregnet på baby. Vet ikke hvor mye den koster. Ei venninne av meg har denne til sin baby og den er kjempekjekk, vurderer å kjøpe en selv. Storebror har en som jeg har satt lille persille i noen ganger, men den er skummel fordi hun synker ned i den.
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Vi kjøpte Saccosekk på ROOM i Oslo. Kostet opprinnelig 1 000,-, men var satt ned til halv pris. Hun er ikke superbegeistret for den enda, men håper hun liker den etterhvert. Hun er forresten snart 1 år. Vet de har nydelige saccosekker for barn på Sprell på Grunerløkka i Oslo. Tror de koster ca 1 000,- der også.
Gjest Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Kjøpte en på en lekebutikk Veldig snedig.. Koser seg bra i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå