Gå til innhold

hundeforsikring

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye betaler dere i forsikring for hundene deres? Og i hvilket selskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HUND

HUND **** 10.000 691

BRUKSVERDIFORSIKRING

HUND **** 8.000 939

- VETERINÆRUTGIFTER

SUM KR. 1.630

Skrevet

ehh, jeg skjønner ikke helt de tallene, må visst ha det inn med teskje i kveld... Er 1630 årspremien? Jeg fikk tilbud fra gjensidige, og det var på 3282. Syns det var svindyrt!

Skrevet

beste forsikringen er agira el hvordan d nå skrives.. ble anbefalt det av forsikringsselskapet vårt... de sa de har de beste betingelsene, lite problemer også når det skjer noe.. andre har også skrytt masse av de...

Skrevet

Jeg har Agria, betaler 1900 i året, med avlsforsikring, veterinær og livsforsikring. Heldigvis ikke fått bruk for den enda..*bank i bordet*

Skrevet

Jeg har agria, og betaler rundt en tusing i året for veterinærforsikring + livsforsikring. Dette går noe ned for hvert år hvor du ikke stiller krav. Jeg har da en egenandel som også ligger på rundt en tusing + prosenter tror jeg, om noe skulle skje. Rase har nok innvirkning på pris, men du kan fint sjekke pris på hjemmesiden deres. Anbefaler å ta kontakt med flere selskap. Jeg ble egentlig anbefalt å ikke bruke agria da de er dyre, men syntes dette var greit da jeg bare overførte forsikring fra oppdretter, så var hunden forsikret fra første dag.

Skrevet

Jeg har også Agria. Jeg har fullforsikret hunden min, samt livsforsikring og har en årspremie på 2400,- Dette inkluderer også behandling for HD og AD om det skulle oppstå. Dette for at jeg forsikret han før fylte 4 mndr. RIng inn å snakk med de, så kan de gi deg den beste forsikringen for din hund etter hva du trenger.

www.agria.no

Skrevet

Har tre store hunder fullforsikret i gjensidige. Betaler litt over 3000 tilsammen i året på alle tre. Ingen problem med utbetaling når uhellet har vert ute:-)

Må også si at forsikring på hunden går på hvilken rase du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...