Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg har en rekke allergier, bl.a mot hasselnøtter. I juni var vi hos noen venner og da de hadde lagd sjokoladekake med nøtter i, fant mannen i huset fram en kjekspakke til meg og la på et fat. Jeg ba han sjekke at det ikke var nøtter i, og det gjorde han. Ingen nøtter....og jeg spiste og koste meg. Om natta våkna jeg med utrolige magesmerter, føyk på do og der kom alt ut så fort som bare det. Etter det forsvant smertene. Men helt siden denne episoden har jeg slitt med magen og det ble verre og verre utover sommeren. På det verste reagerte jeg alltid etter hver middag, holdt på maten knapt noen timer og måtte så på do for å tømme meg. Så stabiliserte det seg litt igjen og nå har jeg kuttet ut det meste av søtmelkprodukter og det har nok hjulpet. Men fremdeles etter hver middag, så rumler magen min og lager rare lyder. Ikke lenger noe diaré, men jeg har fått en helt annen dorytme enn tidligere, i hvert fall må jeg på do to ganger om dagen. Har lurt litt på laktoseintoleranse....men jeg reagerer jo selv uten å ha spist melkeprodukter. Men lunsjen går helt fint, ingen reaksjon der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå