carmelasoprano har født:) Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Vil bare si at jeg synes du høres ut som en fantastisk god mor, du er kjærlig,omsorgsfull og god.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Som anonymt medlem i cats fanklubb, dytter jeg sånn at hun kan se at vi liker henne.
Cat.68 Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Åhhh, takk.)) Slike innlegg varmer skikkelig. En klem sendes dere begge. ))
Gjest Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Kan jeg henge mepå denne og si meg enig i det som ble skrevet? Du er en fantastisk flott person,selv om jeg aldri har truffet deg så synes jeg det. Skulle vært mer folk som deg,du er ett flott menneske!
Cat.68 Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Dere er så utrulig gode. Vet ikke riktig hva jeg skal si. Det er slike ganger man merker at det er veldig mye enklere å gi ros en å ta imot. Vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene denne rosen, men er selvsagt kjempeglad for at dere ser på meg på den måten. Takk igjen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå