Gå til innhold

Tror jeg har fått farrang... Noen tips..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Renner på do hele tiden. Er uke 37+3. Det gjør så innmari vondt innimellom..kjennes ut som knivstikk.... Blir sprø... Noe jeg kan ta? idoform el lingnende.......??

Takknemmelig for svar........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan trygt ta idoform... det er melkesyrebakterier.

Du kan prøve biola eller activia

Kull er også helt trygt.

God bedring!!!

Forresten... hva i alle dager betyr ordet farrang? Har aldri hørt det før..

Skrevet

Farrang er omgangssyke ;) Kjent begrep fra bygda jeg kommer fra, i hvertfall.

Mitt tips er å drikke farris, så får du i deg de saltene kroppen mister når væsken forsvinner.

God bedring!

Skrevet

Farris blandet med eplemost, dette binder magen og innehloder som Bidleba sier salter som igjen holder på væsken også :) God bedring.

Skrevet

Kan jo være du har begynt å ordne deg til den lille har ment å komme,,noen kan få diare og renn på do i ett rett før d setter i gang - kroppen sin egen måte å rense seg på før,,;-) lykke til

Skrevet

Du bør ikke ta noe som stopper opp diareen. Det beste er å få bakteriene ut og heller drikke masse. En sykepleiers synspunkt....

Skrevet

Tusen takk for masse tips!!

Endte med å ta idoform...var det eneste jeg hadde hjemme. Våknet i natt av ordentlig magknip innimellom...Men nå på morra`n har jeg vært helt fint...

Har også hørt man kan få diare når det nærmer seg fødsel...men tror nok at taco`n vi hadde til middag igår er skylden....Merkelig at de andre ikke ble dårlige bare.....

Ha en fin dag alle dere!!! :o)

Skrevet

Lompe!! Med smør eller brunost eller hva du vil:-) Binder magen som bare det, funker på voksne og barn og tilogmed hunden min som hadde omgangsyke for noen år.

Og eplemost/farris-blanding (sånn helt for ordens skyld har jeg ikke testet dette på hunden.heh.) Binder ikke magen, men binder væske i kroppen og gir næring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...