zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Renner på do hele tiden. Er uke 37+3. Det gjør så innmari vondt innimellom..kjennes ut som knivstikk.... Blir sprø... Noe jeg kan ta? idoform el lingnende.......?? Takknemmelig for svar........
nesten30 Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Du kan trygt ta idoform... det er melkesyrebakterier. Du kan prøve biola eller activia Kull er også helt trygt. God bedring!!! Forresten... hva i alle dager betyr ordet farrang? Har aldri hørt det før..
Kongeørna Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Farrang er omgangssyke Kjent begrep fra bygda jeg kommer fra, i hvertfall. Mitt tips er å drikke farris, så får du i deg de saltene kroppen mister når væsken forsvinner. God bedring!
Ameli Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Farris blandet med eplemost, dette binder magen og innehloder som Bidleba sier salter som igjen holder på væsken også God bedring.
mxima Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Kan jo være du har begynt å ordne deg til den lille har ment å komme,,noen kan få diare og renn på do i ett rett før d setter i gang - kroppen sin egen måte å rense seg på før,,;-) lykke til
Jokeren Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Sikker på at det ikke er fødselen som er i gang??
Mummimamma 09+12 Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Du bør ikke ta noe som stopper opp diareen. Det beste er å få bakteriene ut og heller drikke masse. En sykepleiers synspunkt....
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2009 Tusen takk for masse tips!! Endte med å ta idoform...var det eneste jeg hadde hjemme. Våknet i natt av ordentlig magknip innimellom...Men nå på morra`n har jeg vært helt fint... Har også hørt man kan få diare når det nærmer seg fødsel...men tror nok at taco`n vi hadde til middag igår er skylden....Merkelig at de andre ikke ble dårlige bare..... Ha en fin dag alle dere!!! )
gutt06&09 Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Lompe!! Med smør eller brunost eller hva du vil:-) Binder magen som bare det, funker på voksne og barn og tilogmed hunden min som hadde omgangsyke for noen år. Og eplemost/farris-blanding (sånn helt for ordens skyld har jeg ikke testet dette på hunden.heh.) Binder ikke magen, men binder væske i kroppen og gir næring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå