BEA-77 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Vurderer seriøst å ta utdanning som bibliotekar og har derfor noen spørsmål, som jeg håper noen kan svare på. Er det kun i Oslo en kan ta denne utdannelsen? Må man ha alle tre årene for å få jobb som bibliotekar? Er det vanskelig å få jobb etter endt utdanning? Hvordan er lønnen i dette yrket? Hvilke fag har en og er det mye pugging? Blir veldig takknemlig for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå