Gå til innhold

Jeg er så ensom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flyttet til det stedet hvor samboeren kommer fra, og så viser det seg at han er skikkelig asosial.. Han syns det er kjempekoselig å bare vere hjemme sammen med meg og hunden HELE tiden, og forstår ikke at jeg trenger hans hjelp til å komme meg i gang sosialt sett. Er ikke en sånn person som bare finner nye venner helt tilfeldig, og aner hvirkelig ikke hva jeg skal gjøre!

Så nå er han på jakt. Etter en hel arbeidsdag var han hjemme i to timer, og så stakk han ut igjen og regnet med at jeg kan underholde meg selv. Hvilket jeg jo har blitt veldig flink til. Men det blir jo kjedelig i lengden..

Hva gjør jeg? Hvordan finner jeg folk å "henge" med? Noen som har en plan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ihvertfall komme deg ut, det er første bud. Barn er en døråpner, men får ikke inntrykk av at du har det? Gå på en kafe, kanskje du kommer i snakk med noen? Treningssenter?

Men du må tørre å snakke med folk, ofte er det bare å si et par ord, og så er man i gang med å prate.

Skrevet

Har ikke barn nei, jeg venter :)

Men cluet er jo nettopp at jeg ikke aner hvordan man bare møter noen og starter en samtale. Har meldt meg på gravidtrening nå da, kanskje jeg møter noen der. :)

HI

Skrevet

Hvor er du fra?

Jeg er ikke så soisal som typen, og får ikke venner så lett som han.. Folk ender som regel opp med å bli bekjente.. Klarer liksom ikke å komme nærmere en det.. er så kjedelig. så sliter med å være ensom selv og.

Skrevet

Bor for tiden i Haugesundsområdet. Du da? Skulle ønske jeg var en sånn som bare gikk bort til folk å begynnte å snakke og så endte det med å avtale noe og så videre. Men! Nei. :P

Hvor kommer du fra da?

HI

Skrevet

Jeg bor i Aust agder området.. Ja, kunne og ønske at jeg var slik, men er sjenert i tillegg. Ikke lett da.

Skrevet

Jeg har en venninne, som er drittsjenert, men på skolen og alle andre steder har folk tatt henne under vingene sine og hun har fått mange gode venner sånn. Tar meg i å vere veldig misunnelig på henne av og til, for ingen har noen gang gjort det med meg. *egoist*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...