Gå til innhold

Sønnen til venninnen min er mindre pen...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet at dette er en svært lite diplomatisk kommentar, men jeg må bare få det ut et sted! Venninnen min skryter alltid av hvor spesielt pen sønnen hennes er, men sannheten er at han ikke er heldig med utseende. Jeg har spurt alle felles kjente og alle sier at dette barnet er veldig, veldig uheldig med utseende sitt. Da lurer jeg på, blir man som forelder helt blind? For hun sier at om han så ikke var hennes barn, så hadde han vært noe av det peneste hun har sett. Sannheten er at barnet er som halvannet åring hårløs, store ører, innskrumpede øyne og nesten ikke øyebryn eller øyevipper. Han har også veldig mange prematurtrekk fordi han ble født 14 uker før tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og noen er tykke og noen er for magre, noen har blå øyne og andre brune osv :D godt vi er forskjellige alle!

hvorfor diskutere dette med venner? ser ikke helt den, men det er meg, må alle liksom ha likt syn som deg?!

Vi elsker det som er vårt, sånn er det vell bare :)

Skrevet

en mamma (og pappa) ser den indre skjønnheten!

overfladiske mennesker som deg HI er en skam!

Skrevet

Vet, jeg har også opplevd å mene at noen venninners barn er mindre pene. Jeg sier såklart aldri noe, men jeg har vanskelig for å si meg enig når de begynner med den: åååh se så skjønn han er da!!!

Det er en ærlig sak at man ikke alltid synes alle unger er pene, for ikke alle unger ER det. Men man bør aldri si det høyt til noen, det er bare slemt.

Skrevet

Herregud har du ikke bedre å foreta deg? Og hva i hel*#¤ har dette med enslige forsørgere å gjøre? Er det bare fordi du er så feig og kan være anonym her eller er det for at du håper at din venninne (håper hun dropper deg) skal lese det og skjønne at hun har et stygt barn...hvertfall i dine øyne.

Er du virkelig så overfladisk og tom at du ikke ser annet enn ytre skjønnhet? Og det t.o.m. på et lite barn, jeg skjønner at du ikke kan ha barn selv. Hvor langt ned går det an å synke? Jeg mener nå at de som må gå å baksnakke andre på den måten prøver å hevde seg selv forid de har en elendig selvtillit og er for feig til å være ærlig.

Det er ikke ofte jeg blir sint men vet du, det innlegget ditt gjorde meg forbannet.

Skrevet

Du spør hva andre mennesker mener om et barns utseende ja.

Når er du egentlig ferdig på ungdomsskolen?

Skrevet

Håper jeg ikke har sånne venninner som deg,som snakker slik om barnet mitt bak ryggen på meg...fy skam deg!

Barnet mitt er også født 10 uker for tidlig...er ikke utprega prematur,men likevel..enn å trekk d fram som en skjønnhetsfeil da!!

Du må være en veldig egoistisk og selvsentrert person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...