Gå til innhold

Manuell terapeut i Oslo (sentralt) - anbefalinger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å få vondt i korsryggen/halebeinet (16+4 i dag), og tenkte at det kan være lurt å gå til en manuell terapeut så fort som mulig for å fikse det.. Men, har hatt dårlig erfaring med en ekkel terapeut tidligere, så lurer på det er noen her som kan anbefale en dere er fornøyd med? :-)

Bor på Torshov, så gjerne noen her i nærheten eller omegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manuellterapiklinikken ved Brynseng t-banestasjon. Veldig hyggelige folk der

Skrevet

Tusen takk for tips! Glemte å spørre om en ting..hva betaler/betalte dere per time der?

Skrevet

Er ikke sikker på hva hun tar... jeg ble diagnostisert med bekkenløsning med gangvansker, og da er behandlingen gratis.

Skrevet

Okey.. For jeg leste noe på nett nå om at noen opererer med trygderefusjon, mens andre ikke gjør det..og da er det stor forskjell i pris.. Med mindre man får en slik diagnose som deg.. Jeg har jo ikke gangvansker..men, problemer med korsryggen og halebeinet..og vil behandle det før det evt blir verre..eller en plage..

Skrevet

I forhold til gravide og bekkenplager er det egentlig kun diagnosen "gangvansker" som skal kunne utløse trygderefusjon. Men en del er vel litt fleksible på om de stiller denne diagnosen...

Det var vel i grunn min også, jeg hadde ikke de helt store gangvanskene da jeg begynte der, men var klar på at jeg ikke hadde råd til å gå i behandling to ganger i uka uten refusjon, og etter litt nøling satte hun det som diagnose fordi jeg antagelig ville utvikle gangvansker når jeg var såpass plaget så tidlig som jeg var (fikk rett i det da, jeg har definitivt gangvansker nå).

Skrevet

Okey..takk for svar shute :)

Jeg har vært hos en kiropraktor i dag bare for å få gjort noe før helgen.. Fikk time på Klinikk for Alle på Storo. Hun fant låsninger i ryggen og bekkenet, så har fått knekt opp litt nå :) Men, trenger flere timer.. Det var svindyrt der synes jeg..700 kr for 1.konsultasjon..og 350 kr for vanlige timer.. Må finne noe billigere....... :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...