Gå til innhold

Hva er deres store drøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min store drøm har alltid vært å bli kjendis, men siden jeg ikke ar noen spesielt talent som gjør at jeg har noen sjans til å bli det må den drømmen legges langt bak i hodet og glemmes:)

Hva er deres drømmer?

Har dere fullført en drøm eller skal dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min store drøm er å få gitt ut en cd.

Da jeg var mindre var min store drøm å leve av musikken, og det er det på en måte enda. Men som snart 25-åring innser jeg at toget har gått (dessverre..) Det er noe som er veldig sårt for meg, da moren til en fra Ephemera mente at jeg og bandjentene mine kom til å nå langt..

Skrevet

Min store drøm er kanskje litt kjedelig;-)

Men jeg drømmer om å få meg en spennede og godt betalt jobb nnen eksportbransjen. Tjene gode penger slik at jeg og datteren min kan reise og oppleve mye sammen.

Har også alltid hatt en liten drøm om å bli stylist, men det får jeg ta senere evt som en hobby på si=)

Skrevet

Jeg er også 25 år og tenker det samme som deg at toget er gått...Men er vi egentlig så gamle da? Spiller du enda med bandet ditt monajenten?

Syns ikke drømmen din er kjedelig cherry coke:) Reise å oppleve verden er en annen av mine drømmer, men det får jeg ta når barna er litt større:)

Stylist er vel ikke umulig? Jeg vil gjerne bli stylist også og er ikke så lang unna...Er make-up artist og hud og spa terapeut. Men har inntrykk av at hvis man skal kunne gjøre det bra som stylist må man nesten bo i Oslo da det er flest oppdrag der og jeg bor langt fra Oslo:/

Skrevet

Min store drøm er å vinne i lotto! Da skulle vi kjøpt hus og levd et liv som gjeldsfri! Det hadde vært deilig:) Og som gjeldsfri skulle vi reist mye mer, og så skulle jeg ha jobbet 50% stilling og brukt resten av tiden på familien.

Skrevet

Å bli forfatter!

...men om det blir noe av de gjenstår å se...;o)

Skrevet

Min store drøm er å få meg en skikkelig utdannelse som gir en godt betalt jobb. Da kan jeg kjøpe et hus, som også blir barndomshjemmet til sønnen min.

Vi skulle hatt flere dyr og levd i sus å dus å gledesrus med et lite hus...

Skrevet

Min store drøm er å få leve et rolig, stabilt liv, og ha familien min.

Skrevet

Nytt stort hus - akkurat der jeg vil ha det sånn som jeg vil ha det.

I tillegg til at hele familien får leve lykkelig leenge....

Skrevet

Å undervise ved Oxford i England. Iført svart kappe, med studenter som applauderer når jeg er ferdig. Men fagkretsen min tilsier at jeg bør satse på Camebridge, og dessuten har jeg ikke tenkt å går for PhD, så det skjer jo ikke.

Men det er ikke sånn at verden er over fordi om man er 25.

Skrevet

Min drøm er å våkne en tidlig morgen i Serengeti og se Sjiraffer som rolig vandrer over slettene. En gang skal jeg dra dit.

Skrevet

Akkurat nå er min store drøm at SV gjør det godt i valget, og at det blir fire nye rødgrønne år.

Da blir i allefall verden bedre å bo i , enn om de borgerlige vinner.

Skrevet

Min store drøm er at vi skal finne ut hvor vi skal bo for mange, mange år frem i tid. På dette stedet bygger vi oss et stabilt nettverk, ungene trives i bhg/skole og vi voksne har begge jobber vi trives i. Håper virkelig denne drømmen går i oppfyllelse om ikke så alt for mange år...:)

Skrevet

min drøm har de siste årene vært å drive min egen butikk,ved salg og utleie av brudekjoler,selskapskjoler,og alt det som hører med det...

gjerne i samarbeid med andre,feks frisører,limo utleie,og blomsterdekoratører.

men jeg bor på en liten plass,så det er ikke marked for sånt her...

Skrevet

Min nåværende drøm er å bli ferdig utdannet og få meg en jobb jeg trives i.

Min langsiktige drøm er å selge kåken og flytte til utlandet. Et varmt og deilig sted uten høst og vinter. Der skal jeg bo i vinterhalvåret og fra april til september skal jeg bo i Norge.

Den drømmen går forhåpentligvis i oppfyllelse når mine skjønne barn har blitt voksne og flyttet hjemmefra :-)

Skrevet

min store drøm er å greie skolen med veldig gode karaterer, få en god jobb, få råd til bolig og mange barn.

det er min drøm. og den skal nås :)

Skrevet

Hytte på Sommarøya og Ikea til Nord-Norge! :-D

Skrevet

Min store drøm er en hytte i havgapet. Å våkne til tassende barneføtter og kikke ut av vinduet. Samme hvordan været så gjør det ingenting. Kjerringa fisker fisk og ungene leker i fjæra. Jeg selv kikker ut av kjøkkenvinduet, venter på dagens fangst, sjenker meg et glass rødvin og holder peisen varm.

Skrevet

Maribella. Du kan bli politiker vet du, det krever ikke spesielle talenter, bare pågangsmot og at du tør å snakke i forsamlinger ;-) Det må jo være en grei måte å bli kjendis.

Min store drøm var lenge å klare å ta høyere utdannelse innen fagfeltet mitt og det har jeg klart. Nå drømmer jeg om å ha et eget forskningssenter hvor jeg kan definere problemstillingene som skal undersøkes. Det er jo en høyst urealistisk drøm som de aller færreste kan realisere ... men jeg er jo evig optimist :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...