Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Vi skal kjøpe oss sju-seter nå, og heller mot Ford s-max. Hva synes dere om den?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 11. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. september 2009 Hmmm... Ingen som har vært borti den?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 Det virker som en veldig populær bil, så jeg tror da virkelig at det må være noen av dere som har erfaringer med den?? Flott familiebil, er det ikke?
Fire småtroll Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Vi har Ford S-max, kjøpte den vel i mars/april, så har ikke fått prøvd den skikkelig på vinterføre enda, men er superfornøyd til nå. Det er god plass i den, vi har skiboks til den også, så vi kan fint reise på ferie i den. De bakerste setene er veldig enkle å legge ned og opp etter behov, og det er god plass til ungene. Alle setene kan justeres og har trepunktsele, så det er fin plass til mange barn (vi har fire barn i bilseter og på pute). Jeg synes også den er god å kjøre.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 11. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2009 Hmmm, det hørtes jo lovende ut. Jeg synes de er så utrolig mye finere en Wolksvagen sin touran. Så er litt spent da. VI skal ut og prøvekjøre forden etterpå idag.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Jeg har prøvekjørt en, og det må jeg si...knallbil!!! Og det er ordentlig romslig plass i den! Satt en gang på i en, som hadde 2 barneseter baki, og det var enda gooood plass til meg! Og det er knallgod plass til beina baki, som også er greit når ungene blir større... hadde vi ikke skulle kjøpe nytt hus nå, hadde vi kjøpt den bilen Lykke til!
Neijasså... Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Har den ikke selv, men de jeg kjenner som har hatt S-max er veldig godt fornøyd med den. God og romslig bil. Eneste jeg har hørt er at det visstnok er oppbevaringsrom i gulvet foran baksetene, slik at man ikke kan bruke bilseter med støtteben i dem (lokk på oppbevaringsbokser er ikke sterke nok). Noen av dere som har S-max som vet om dette stemmer? Stort drawback i så fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå